چرم، سنگ و استیل
تلفیق هنر ایرانی
سایر
فیلتر
بیشتر

نوع

  • دستبند
  • گردنبند
  • گوشواره

رنگ

مناسب

  • آقایان
  • بانوان
  • کودکان

نمایش محصولات موجود

مقایسه () مورد
نمایش همه

 

گوشواره از زیورآلات زنانه

اگر بخواهیم در مورد شاخه گوشواره زنانه توضیحات کامل و جامعی ارایه دهیم شاید از حوصله این مطلب خارج شود; به همین جهت به توضیحات چکیده و مفید در اینباره اکتفا خواهیم کرد. انتخاب گوشواره تاثیر بسیار زیادی در ظاهر شما دارد و دلیل اصلی آن فاصله بسیار نزدیک آن‌ها به صورت افراد است. درنتیجه فرم صورت شما و انتخاب نوع آن ارتباط نزدیکی باهم دارند که می‌تواند در زیبایی شما بسیار موثر باشد.

در ادامه به معرفی فرم صورت‌ها و گوشواره‌های متناسب با آن خواهیم پرداخت. اگر چهره شما گرد می‌باشد استفاده از گوشواره‌های باریک و بلند برای شما مناسب است. برای مربعی‌ها بهترین انتخاب گوشواره‌های دایره‌ای یا لوستری هستند. مدل‌های میخی و مربعی برای چهره@های مستطیلی مناسب می باشند. فرم اشک بهترین انتخاب برای صورتهای قلبی شکل می‌باشد; و مدل های دایره‌دار همخوانی خوبی با چهره‌های مثلثی دارند. در نهایت شاید بهترین فرم صورت بیضی باشد چرا که تمامی مدل‌ها با آن همخوانی دارند و افرادی با این فرم، دست بسیار بازی در انتخاب زیورآلات خود دارند.

اما گوشواره‌ها نیز ماند خیلی از زیورآلات دیگر می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در استایل و تیپ شما داشته باشند. ترکیب دو فلز جذاب طلا و نقره و اکسسوری‌های خاص می‌تواند موجب ایجاد طراحی‌هایی بسیار متفاوت و جذاب باشد.

دایاگلد در این بخش سعی کرده است تا جذاب‌تر و خلاقانه‌تر عمل کند. همچنین ترکیب هنرهایی همچون آینه کاری، چرمدوزی، سوزن دوزی، میناکاری و موارد دیگر با طلا و نقره و استفاده از هنر دست طراحی‌هایی ناب در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا بتوانید با استفاده از آن‌ها بخش‌های خاص و بی‌نظیر روح خودتان را پیدا کنید و به نمایش بگذارید.

گفتنی است تمامی محصولات این کلکسیون کار دست می‌باشد و شاید به جرات بتوان گفت هرکدام تکه‌ای از هنر هستند در دستان شما.