فیلتر
بیشتر

نوع

  • دستبند
  • گردنبند
  • گوشواره

رنگ

مناسب

  • آقایان
  • بانوان
  • کودکان

نمایش محصولات موجود

مقایسه () مورد
نمایش همه

 

گردنبند زنانه با زنجیر

برخی از افراد معتقدند که گردنبندها فقط با وجود زنجیر معنی پیدا می‌کنند; و لازم است حتما این بخش با بخش میانی یا آویز به کار رفته در آن هماهنگی داشته باشد و به صورت جداگانه نباشد. در مجموعه گردنبد زنانه با زنجیر شما می‌توانید انواع آویزها و گردنبندهای زنجیردار را مشاهده نمایید. این کلکسیون محدود به فلز طلا نمی‌باشد و از نقره 925 هم استفاده شده است.

با ترکیب این دوفلز و گاهی استفاده از سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی تلاش شده است تا رنج وسعی از گردنبندهای زنجیردار چه از نظر تنوع طراحی و چه از لحاظ رنج وسیع قیمتی برای شما عزیزان ارایه شود.

در بخشی از این مجموعه استفاده از طرح‌های مینیمال و ساده اولویت قرار گرفته است; تا ضمن حفظ اصالت در کارها برای همه سلیقه‌ها قابل انتخاب و استفاده باشند و محدود به زمان یا مکان خاصی نباشند. در قسمتی دیگر با استفاده از هنر جذاب و خاص میناکاری تلاش شده است تا با استفاده اندکی از رنگ‌ها، حال و هوایی متفاوت و شادتر در طراحی‌ها وارد شود; و انتقال مفاهیم آن‌ها با قدرت بیشتری انجام بگیرد.

و در مواردی با استفاده از مروارید که همیشه گوهری پر طرفدار و اصیل بوده است محصولاتی تولید شده‌اند که از لحاظ استایل بسیار ماندگارند و همخوانی بسیار خوبی با اکثر تیپ‌های مورد استفاده در افراد دارند.

همچنین در صورت تمایل شما می‌توانید در مجموعه گردنبند زنانه با زنجیر، زنجیر ساده تک طلا یا نقره را تهیه کنید; و به صورت جداگانه یا همراه آویزهایی که از قبل دارد مورد استفاده قرار دهید. نکته آخر اینکه در حال حاضر ترکیب 2 یا 3 عدد از گردنبندهای با زنجیر کنار هم از ترندهای دنیای فشن است و می‌تواند استایلی خاص و جذاب برای خانم‌ها ایجاد کند.