فیلتر
بیشتر

نوع

  • دستبند
  • گردنبند
  • گوشواره

رنگ

مناسب

  • آقایان
  • بانوان
  • کودکان

نمایش محصولات موجود

مقایسه () مورد

 

گردنبند آویز زنانه

در بخش گردنبند آویز زنانه به راحتی می‌توانید تمام آویزهای گروه دایاگلد برای خانم‌ها را مشاهده نمایید. خیلی از اوقات هنگام خرید برای خود این نکته جلوی چشمان است که تعداد زیادی زنجیر از قبل در اکسسوری‌هایی که در خانه داریم، وجود دارند. اکسسوری‌های خانه کمتر هم مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای هر نوع آویزی می‌توانند مناسب باشند. در این مواقع واقعا خرید مجدد زنجیر کاری بیهوده است از این جهت این مجموعه می‌تواند برای شما مناسب باشد.

اما گاهی هنگام خرید هدیه، مساله قیمت اهمیت پیدا می‌کند و در این موقع حذف بخشی از گردنبند می‌تواند کمک کننده باشد. در این هنگام آویزهای بدون زنجیر می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشند چرا هم چشمگیر هستند و هم از لحاظ قیمتی صرفه اقتصادی دارند. پس می‌توانند هدیه بسیار مناسب و ماندگار برای خانم‌ها باشند.

لازم به ذکر است محصولات گردنبند آویز زنانه بسیار خاص و متفاوت می‌باشند و از طراحی‌های روتین و تکراری به شدت پرهیز کرده‌ایم. در بخشی از آن‌ها از برگ‌های استیل با ساختی توری با تکنولوژی بالا که در تصویر آن‌ها واضح است، استفاده کردیم; و ترکیب آن‌ها با طلا است که شما را دعوت می‌کنیم تا حتما از این مجموعه دیدن نمایید. در مواردی از چرم طبیعی و مینا کاری هم استفاده شده است تا ماندگارترین طرح‌ها در این شاخه قرار بگیرند.

قسمت بسیار قابل توجه این کلکسیون آویزهای گنجینه دایاگلد می‌باشند که در دو جنس طلا و نقره در این بخش قرار گرفته‌اند. این آویزها قابلیت تعویض سنگ به سلیقه شما را دارند و شما می‌توانید به راحتی در منزل اینکار را انجام دهید. فقط کافیست آن‌ها را سفارش دهید تا همراه با پک سنگ کامل برای شما ارسال شوند. در مورد آن‌ها توضیحات بیشتری در قسمت مربوط به خودشان داده خواهد شد.