دستبند کودک و معرفی 10 مدل برگزیده

دستبند کودک و معرفی 10 مدل برگزیده

انتخاب انواع طلا و دستبند برای کودک در کنار یک هدیه ارزشمند، یک نوع دارایی هم محسوب می‌شود. بهتر است انتخاب طلا متناسب با سلیقه کودک باشد. آیا با انواع مدل‌های برتر دستبند کودک آشنا هستید؟ پس همراه ما باشید.

انتخاب جواهرات، دستبند کودک و اکسسوری می‌تواند ایده بسیار جالبی باشد. در عصر حاضر اکسسوری برای کودکان دارای گزینه‌های گسترده‌ای در خصوص طرح، وزن و قیمت می‌باشد. امروزه اگر قصد دارید که یک اکسسوری یا طلا برای کودک انتخاب کنید باید متناسب با سن او به گونه‌ای باشد که برایش جذاب و هیجان‌انگیز باشد. از طرفی دیگر با توجه به سلیقه‌های گوناگون هرکس ممکن است ایده و نظرات متفاوت داشته باشند اما بهتر است انتخاب به نحوی باشد که با علایق و سلیقه کودک در تناسب باشد. در صورتی که کودک، نوزاد باشد و توانایی انتخاب ندارد! بهتر است انواع طلا و حتی مدل دستبند کودک به سلیقه پدر و مادر انتخاب شود.

نگاهی به اهمیت طلا برای کودک

خوب است بدانید، در صورتی که حکاکی روی طلا و اکسسوری باشد، می‌تواند آن را منحصر به فرد کند و انتخاب مناسبی باشد. ضمنا این نکته را در نظر بگیرید که جواهرات دخترانه و پسرانه با هم تفاوت دارند. طلا به عنوان بهترین و ارزشمندترین هدیه برای هر فردی می‌باشد. انتخاب طلا برای کودکان می‌تواند به عنوان یک دارایی ارزشمند برای او باشد. توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب نیز نمادها و اعتقادات را در نظر بگیرید. برای مثال انتخاب چشم نظر یا آیه قرآن ارتباط مستقیمی با اعتقادات بشر و مسلمانان دارد.

چرا انتخاب طلا بهترین هدیه برای کودکان است؟

در زمان گذشته با هدیه طلا به کودکان و نوزادان که تازه متولد می‌شدند و برپایی جشن، بر این اعتقاد و باور بودند که طلا می‌تواند از نوزاد در برابر ارواح شیطانی و پلید محافظت و نگهداری کند. امروزه انتخاب طلا به خصوص دستبند طلا به کودک می‌تواند بهترین و زیباترین گزینه باشد که در مناسبت‌های گوناگون استفاده می‌شود. به همین ترتیب هرروز شاهد انتخاب طرح‌های بسیار متنوع و جذاب در بازار هستیم.

همچنین اکثر والدین طلا را جهت سرمایه‌گذاری برای کودک خود تهیه می‌کنند چرا که با این کار نه تنها هدیه ارزشمندی به کودک می‌دهند، بلکه به عنوان یک دارایی برای او محسوب می‌شود. در هنگام خرید طلا حتما به اندازه آن دقت کنید! در صورتی که بسیار بزرگ باشد احتمال اینکه بیوفتد زیاد است و در صورت کوچک بودن ممکن است برای او آزار دهنده باشد. بنابراین همواره سعی کنید اندازه متناسب با سن و اندام کودک تهیه کنید و در صورت رشد او طلا را تعویض کنید.

نکته: انواع دستبند کودک و گردنبند طلا باید حتما موقع خرید به اندازه آن‌ها توجه کرد و اندازه طوری تنظیم شود که برای کودک آزاردهنده نباشد.

معرفی 10 مدل برتر دستبند کودک

لازم به ذکر است که تمامی مدل‌های زیر از طلای 18 عیار هستند. همچنین ساخت آن‌ها لیزری می‌باشد و مدل‌هایی که در آن چرم وجود دارد از نوع چرم طبیعی مشهد است.

دستبند طلا طرح اسب و بافت آبی کد T109

این مدل دستبند کودک زیبا و جذاب طرح اسب و بافت آبی دارد. جنس نخ بافته شده آن از پلی‌استر می‌باشد که از دسته مرغوب‌ترین نخ برای دستبند است. ضمنا توجه داشته باشید که این طرح آبکاری براق دارد.

دستبند طلا طرح هواپیما میناکاری و بافت نسکافه‌ای زرشکی کد T110

این مدل دستبند بچگانه دارای طرح هواپیما با آبکاری براق و مینا‌کاری است. نخ پلی‌استر بافته شده آن به رنگ زرشکی و نسکافه‌ای است.

دستبند طلا طرح فیل میناکاری و بافت آبی صورتی کد T108

این مدل دستبند کودک طرح فیل دارد و نخ پلی‌استر آن بافت ریز و زیبای آن به رنگ آبی و صورتی است. همچنین آبکاری آن از نوع براق است.

دستبند چرم و طلا طرح میکی‌موس کد FA119

این مدل پرطرفدار دستبند کودک به طرح میکی‌موس دارد و ضمنا آبکاری آن از نوع مات می‌باشد.

دستبند چرم و طلا طرح خرگوش کد AN054

الگوی مورد استفاده در این مدل دستبند کودک به شکل خرگوش با آبکاری مات است.

دستبند طلا میناکاری طرح کفشدوزک و نخ بافت مکرامه کد T065

دستبند طلا مینا‌کاری شده در این مدل به شکل کفشدوزک است. نخ مورد استفاده در آن به رنگ زرشکی با بافت مکرامه است. همچنین در این مدل یک منگوله با جنس ابریشم و رنگ نخودی به کار رفته است. همچنین ساخت آن قالبی است و آبکاری براق دارد.

دستبند چرم و طلا طرح دایناسور کد FA120

این نوع دستبند کودک طرح دایناسور دارد و با آبکاری آن از نوع مات می‌باشد.

دستبند چرم و طلا طرح ردپا کد FA122

الگوی زیبا این نوع دستبند بچگانه طرح رد پای کودک است و آبکاری مات دارد.

دستبند چرم و طلا طرح فیل کد AN044

این مدل نیز مانند T108 به طرح فیل می‌باشد، تنها تفاوت این است که در این مدل از چرم طبیعی و آبکاری مات استفاده شده است.

دستبند چرم و طلا طرح خرس کد FA112

این نوع دستبند طلا کودک طرح خرس عروسکی دارد و آبکاری آن از نوع مات است.

نکته: توجه داشته باشید در هنگام انتخاب طلاهایی را که از قطعات بسیار کوچک تشکیل شده است، برای کودکان مخصوصا نوزادان نگیرید زیرا ممکن است به علت کنجکاوی کودک عواقب خطرناکی داشته باشد.

نکات تکمیلی

صنعت مد و طلا از تنوع و گستردگی بسیار بالایی برخوردار است و در زمینه‌های متفاوت وارد شده است. حال که به تمامی نکات در خصوص انتخاب دستبند طلا اشاره کردیم، باید این نکته را در نظر بگیرید که از طلا نیز مراقبت کنید و همواره طلای با کیفیت بالا تهیه کنید چرا که طلا و فلزات در گذر زمان درخشش خود را از دست می‌دهند و کودکان نیز تا حدودی قادر به مراقبت نیستند. بنابراین این مسئولیت آن بر عهده والدین می‌باشد.

امیدواریم مطالب فوق برای شما همراهان عزیز مفید بوده باشد. ممنون می‌شویم نظرها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید.

تیم مجتوای دایاگلد

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

پیام بگذارید

ایمیل شما نمایش داده نمی‌شود، * دارها الزامی هست

آخرین عناوین

نویسندگان برتر

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط