ست دستبند و معرفی 10 مدل برتر دستبند ست مردانه و زنانه

ست دستبند و معرفی 10 مدل برتر دستبند ست مردانه و زنانه

امروزه انواع ست‌های طلا بین زنان و مردان بیشتر از قبل استفاده می‌شود و بسیار پرطرفدار است زیرا طراحان صنعت مد سبک و سلیقه‌های مختلف را در نظر می‌گیرند. همچنین از بین ست‌های طلا دستبندهای چرم و طلا طرفداران بیشتری دارند. آیا مدل برتر ست دستبند مردانه و زنانه را می‌شناسید؟ پس همراه ما باشید

امروزه از اکسسوری و انواع ست دستبند و زیورآلات در استایل زنانه و مردانه بیشتر از قبل استفاده می‌شود. صنعت مد و اکسسوری هر ساله تنوع و گستردگی بسیار زیادی را وارد بازار می‌کند. طراحان صنعت مد و اکسسوری به سبک و سلیقه‌های گوناگون احترام می گذارند و مدل‌های زیادی تولید می‌کنند. همچنین طراحان اکسسوری از طلا، نقره و فلزهای دیگری کمک می‌گیرند تا تمام اقشار جامعه بتوانند از انواع اکسسوری جذاب استفاده کنند.

در ادامه عنوان‌های زیر را خواهید خواند:

رنگ طلا مناسب برای آقایان

طلا در دسته فلزهای گران‌قیمت قرار دارد. همچنین طلا جزء فلزهای بسیار پرطرفدار در جامعه می‌باشد. صنعت مد امروزه اکسسوری و زیورآلات گوناگونی را به صورت ست مردانه ساخته است. رنگ طلا همواره به رنگ طلایی می‌باشد. بسیاری از طراحان صنعت مد طلا را با سایر فلزات مانند مس، استیل و نقره ترکیب می‌کنند و رنگ‌های مختلفی بدست می‌آورند. خوب است بدانید که با ترکیب فلزهای متفاوت نه تنها رنگ جدید حاصل می‌شود بلکه خصوصیات جدیدی برای فلز به وجود می‌آید. برای مثال می‌توان گفت که طلای سفید در حقیقت ترکیبی از نیکل، منگنز و پالادیوم می‌باشد. در این حالت طلای سفید نسبت به طلای زرد دارای خاصیت انعطاف‌پذیری بیشتری است. رنگ انتخابی برای طلا کاملا سلیقه‌ای می‌باشد و هر رنگی زیبایی مختص به خود را دارد.

طلا سفید و رنگی پرطرفدار و مناسب ست دستبند

پرطرفدارترین رنگ طلا در ست مردانه میان آقایان رنگ سفید می‌باشد. طلای سفید همواره به خاطر زیبایی، جذاب و محبوب بوده است و دارای تنوع بسیار گسترده‌ای است. از طرفی دیگر طلای سفید به دلیل اینکه با فلزهای دیگر ترکیب می‌شود، بعداز مدتی مات شده و دیگر جلوه اول خود را ندارد. خوشبختانه با پیشرفت علم به راحتی می‌توان آن را دوباره آبکاری براق کرد و به درخشش اول خود بازگرداند. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد طلای سفید این است که حتی اگر در معرض ضربه شدید قرار بگیرد، احتمال شکستگی آن بسیار کم است. ست دستبند طلای مردانه و زنانه بین آقایان و خانم‌ها بسیار پرطرفدار است.

انواع طلاهای مناسب برای آقایان

در عصر حاضر صنعت مد انواع متفاوتی از اکسسوری مردانه و زنانه را وارد بازار کرده است. گاهی اوقات زیورآلات تنها مختص به مردان یا زنان می‌باشد. از طرفی دیگر اکسسوری‌های زیادی وجود دارد که برای مردان و زنان مناسب است. هر شخصی می‌تواند متناسب با استایل خود زیورآلات مورد پسند خود را انتخاب کند.

انگشتر طلا

یکی از پرطرفدارترین زیورآلات مخصوص آقایان انگشتر می‌باشد. اکثر آقایان در استایل خود از این اکسسوری استفاده می‌کنند. انگشتر برای آقایان به دو دسته نگین‌دار و بدون نگین تقسیم‌بندی می‌شود. آقایان معمولا انگشتری را انتخاب می‌کنند که دارای نگین باشد. نگین برای انگشتر از انواع متفاوت سنگ‌ها یا نگین‌ها قیمتی را شامل می‌شود. انگشتر توپاز یکی از پرطرفداررین اکسسوری در میان آقایان می‌باشد.

آویز طلا

آویزها نیز از دیگر اکسسوری‌های محبوب در میان آقایان می‌باشد و طرح‌های بسیار متنوع و زیادی از آویز برای آقایان در بازار وجود دارد. استفاده از آویز در موقعیت و محیط‌های گوناگون کاربرد بسیار زیادی دارد.

دستبند طلا

یکی دیگر از زیورآلات جذاب و خاص در میان آقایان دستبند است. دستبند طلا دارای انواع گوناگونی می‌باشد، به طوری که متناسب با هر سلیقه و محیط دارای گستردگی زیادی است. دستبندهای طلا مردانه در انواع زنجیری، چرم، مناسبتی و نستعلیقی وجود دارد.

در هنگام خرید هدیه طلا برای خانم‌ها به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

توجه به رنگ طلا

هر خانمی در هنگام رفتن به مناسبت یا محیط خاصی همواره تلاش می‌کند تا از بهترین رنگ‌ها که با محیط و رنگ پوست او در تناسب باشد، استفاده کند. بنابراین در هنگام خرید اکسسوری و انواعی از ست‌‌ها برای زنان، به رنگ آن توجه کنید. گاهی اوقات استایل فرد با انتخاب رنگ اشتباه اکسسوری کاملا بهم می‌ریزد. تنها کافی است که فاکتورهای لازم در هنگام انتخاب لباس یا اکسسوری را رعایت کنید. در صورتی که رنگ پوست تیره باشد، بهتر است از طلا زرد کمک بگیرید و چنانچه رنگ پوست فرد روشن است، طلای سفید می‌تواند انتخاب مناسبی برای او باشد. ست دستبند یکی از مواردی است که خانم‌ها به آن بسیار علاقه دارند.

توجه به سلیقه

یکی دیگر از نکات مهم در هنگام انتخاب طلا توجه به سلیقه فرد می‌باشد. برخی از خانم‌ها تیپ اسپرت دارند که بهترین گزینه برای آنها اکسسوری کلاسیک است. گاهی اوقات نیز برخی از خانم‌ها طلا ظریف را می‌پسندند و برخی دیگر طلاهای سنگین و بزرگ را انتخاب می‌کنند. بنابراین در هنگام انتخاب سعی کنید سلیقه و شخصیت فرد را در نظر بگیرید.

توجه به قد و اندام

در صورتی که قد فرد کوتاه است بهتر است که طلا با آویز بلند را تهیه نکنید زیرا تعادل اندام او را بهم می‌ریزد و موجب می‌شود فرد کوتاه‌تر دیده شود. در صورتی که قد فرد بلند باشد محدودیتی در انتخاب ندارید و می‌توانید تنها متناسب با استایل و رنگ پوست فرد انتخاب کنید.

ویژگی‌های مثبت انتخاب ست طلا زنانه برای خانم‌ها چیست؟

  • طلا باعث می‌شود استایل خانم‌ها بسیار جذاب باشد.
  • طلا بر روی سلامت جسمی و روحی تاثیر مثبت می‌گذارد.
  • طلا به عنوان یک سرمایه به حساب می‌آید.

انواع زیورآلات طلا برای خانم‌ها

همان‌طور که می‌دانید هر خانمی باید انواعی از لباس و جواهرات برای محیط‌های گوناگون داشته باشد. استفاده از انواع ست زیورآلات زنانه باعث شخصیت و جلب توجه می‌شود. بنابراین همواره سعی کنید برای مناسبت‌های گوناگون ست‌های مختلف نیز استفاده کنید. انواع جواهراتی که خانم‌ها به آن نیاز دارند شامل گوشواره، گردنبند، دستبند، انگشتر و سنجاق‌سینه می‌باشد که در غالب ست و نیم ست‌های متفاوت در بازار وجود دارند. همچنین انواع ست مورد نیاز هر خانم شامل ست عروسی، ست ساعت با دستبند، ست نقره، ست زیورآلات با سنگ و ست جواهر می‌باشد.

10 ست برتر دستبند مردانه و زنانه

لازم به ذکر است که تمامی مدل‌های زیر از طلای 18 عیار می‌باشند. در صورتی که در ساخت آن از چرم استفاده شده باشد از نوع چرم طبیعی مشهد با بهترین کیفیت است. تمامی مدل‌ها به جز مدل Ot047p دارای ساخت لیزری هستند.

دستبند چرم و طلا طرح کلمه عشق کد Tx015p

این مدل دستبند ست چرم و طلا به طرح کلمه عشق با فونت خطاطی خاص می‌باشد و دارای آبکاری مات است.

دستبند ست طلا طرح کارتیه و سنگ اونیکس کد S195p

این مدل دستبند زنجیری به طرح کارتیه و سنگ اونیکس ساخته شده است. قطر سنگ مورد استفاده در آن به 6 میلی‌متر می‌رسد. همچنین این مدل دارای آبکاری براق است.

ست دستبند دو دور طلا و سنگ چشم ببر کهربایی کد S137p

این مدل دستبند ست دارای دو دور طلا و سنگ چشم ببر کهربایی با قطر 4 میلی‌متر است. گوی طلا ساخت فیوژن دارد و آبکاری آن از نوع براق می‌باشد و در ساخت آن کنف و نخ پلی‌استر به کار رفته است.

ست دستبند چرم و طلا طرح کلاسیک برگ کد ot025p

این مدل ست دستبند چرم و طلا طرح کلاسیک برگ دارد و دارای آبکاری مات است.

ست دستبند چرم و طلا طرح زنجیر کارتیه کد ot047p

این نوع دستبند چرم و طلا، ساخت زنجیری و طرح آن زنجیر کارتیه است و ساخت آن با آبکاری براق می‌باشد.

ست دستبند چرم و طلا طرح بینهایت کد fa039p

این ست دستبند طلا و چرم نیز دارای طرح بی‌نهایت با آبکاری مات است.

ست دستبند چرم و طلا طرح پر کد fa024p

این مدل دستبند ست چرم نیز دارای طرح فانتزی پر می‌باشد و ساخت آن با آبکاری مات است.

ست دستبند چرم و طلا طرح پازل کد fa048p

این مدل چرم زیبا و منحصر به فرد دارای طرح پازل با آبکاری مات است.

ست دستبند طلا و سنگ جاسپر کاپوچینو کد S192p

این نوع دستبند ست زیبا سنگ جاسپر کاپوچینو به کار رفته است. گوی مورد استفاده در آن با ساخت فیوژن و آبکاری براق است. لازم به ذکر است که قطر سنگ جاسپر به 8 میلی‌متر می‌رسد.

ست دستبند چرم و طلا طرح بینهایت کد FA090P

این نوع دستبند چرم و طلا ساخت آن لیزری و آبکاری مات دارد.

امیدواریم به شما همراهان عزیز در آشنایی بیشتر با نمونه‌های دستبندهای ست چرم و طلا کمک کرده باشیم. ممنون می‌شویم نظرها و پیشنهادهای سازنده خود را با ما در میان بگذارید.

دایاگلد

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

پیام بگذارید

ایمیل شما نمایش داده نمی‌شود، * دارها الزامی هست

آخرین عناوین

نویسندگان برتر

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط