گوشواره طلا و معرفی 10 مدل پرطرفدار زنانه

گوشواره طلا و معرفی 10 مدل پرطرفدار زنانه

گوشواره زنانه جزو زیورآلات پرطرفدار بین زنان است. گوشواره جزو زیورآلاتیست که قدمت آن به هزاران سال می‌رسد. با توجه به چرخه‌های زمانی که داشته است باعث ایجاد مدل‌ها و تنوع زیاد شده است که در اینجا می‌توانید بیشتر بخوانید و با محصول‌های پرطرفدار آشنا شوید.

قدمت استفاده از زیورآلات به زمان‌های دور باز می‌گردد. در هر سال زیور‌آلات متنوعی تولید می‌شوند اما حضور زیورآلاتی مانند گوشواره، دستبند، گردنبند و انگشتر همچنان ثابت است زیرا زیورآلات طرفدار خیلی زیادی در سراسر جهان دارند. افرادی که در دسته طراحان مد قرار دارند بر این باور هستند که در صورت استفاده از یک لباس ساده با کمک زیورآلات می‌توان بسیار زیباتر و کامل‌تر به نظر رسید. در حقیقت استفاده از یک گوشواره، گردنبند و دستبند می‌تواند از پوشیدن یک لباس گران قیمت نیز بهتر باشد. همراه ما باشید تا بیشتر در مورد گوشواره طلا و مدل‌های امروزی اطلاعاتی کسب کنید.

زیورآلات چه اهمیتی در صنعت مد دارند؟

جواهرات و زیورآلات نه تنها در صنعت مد بلکه در تاریخ و فرهنگ جهان اهمیت بسیاری دارند. اگر به تاریخ بشر نگاه مختصری کنید، متوجه می‌شوید که غنیمت برخی از جنگ‌ها شامل جواهرات، زیورآلات و سنگ‌های قیمتی با ارزش بوده است زیرا بسیاری از افراد به خاطر جواهرات ارزشمند حاظر شدند که از جان خود بگذرند. اگرچه جواهرات نمادی از طبقه اجتماعی و رفاه به حساب می‌آید اما این مسئله به فرهنگ‌های متفاوت ارتباط دارد. در مراسم عروسی نیز حتما از جواهرات استفاده می‌شود و این معنی را می‌رساند که جواهرات و زیورآلات تاثیر زیادی در جامعه دارد.

در زمان‌های قدیم یعنی وقتی که حتی صنعت مد در دنیا به شکل امروزی مطرح نشده بود، زیورآلات مورد علاقه بسیاری از پادشاهان و خانواده‌های اشرافی بود. درنتیجه با پیشرفت کردن صنعت مد در سراسر دنیا، طراحان توجه خاصی به زیورآلات کردند. زیورآلات به طور ناخودآگاه اعتماد به‌نفس را بالا می‌‌برد و همواره توجه بسیاری را به خود جلب می‌کرد. در نهایت باید گفت که با وجود پوشش و ظاهر ساده با کمک زیورآلات بسیار چشمگیرتر به نظر می‌رسید.

نگاهی به قدمت گوشواره

گوشواره طلا از جمله زیورآلاتی است که از هزاران سال پیش توسط انسان‌ها استفاده شده است. یک نکته جالب که خوب است بدانید این‌که اول این وسیله زینتی فقط مختص به آقایان بوده است ولی به مرور زنان هم از این وسیله استفاده کرده‌اند. در ایران در پیکره‌های تخت جمشید که قدمت 2500 ساله دارد کاملا می‌توان استفاده گوشواره را در میان مردان آن دوران دید. همچنین در گوش چپ مردان نمکی که در معدن نمک زنجان پیدا شدند، می‌توان گوشواره طلا را تشخیص داد.

در طول تاریخ گوشواره‌های زیادی توسط انسان‌ها استفاده شده ولی با گذشت زمان به کشورهای مختلف راه پیدا کرده است. به عنوان مثال گوشواره چلچراغی که هزاران سال که در هند و خاورمیانه بسیار محبوب است از سال 1920 در صنعت فشن غرب تازه خود را نشان داد. همین‌طور گوشواره حلقه‌ای از زمان عصر برنز در فرهنگ‌های مختلف رایج شده است. این گوشواره‌ها در آن دوران برای حفاظت در برابر شیطان، نماد ثروت یا نشان بردگی بوده است.

معرفی 10 مدل پرفروش گوشواره زنانه

لازم است بدانید که تمامی مدل‌های زیر از طلای 18 عیار و چرم طبیعی مشهد است.

گوشواره طلا و صدف کاپوچینو تراش به فرم گل کد E103

این مدل از نوع بالا گوشواره میخی به حساب می‌آید و نحوه ساخت آن به صورت قالبی با آبکاری براق است. رنگ آن نیز صدف کاپوچینویی بوده که به شکل گل است که گل آن حدود 4 سانتی‌متر است.

گوشواره نامتقارن چرم و طلا طرح تو جانمی کد E095

این مدل از طرح نوشته “تو جانمی ” در قاب که مانند اشک می‌باشد، جای دارد و از دسته بالا گوشواره میخی به حساب می‌آید. ساخت آن به صورت لیزری است و آبکاری آن براق به رنگ سفید و زرد است و شکل گوشواره نامتقارن است.

گوشواره طرح گل آویز و آینه کاری فرم اسلیمی کد E093

پلاک این مدل گوشواره طرح گل آویز اسلیمی می‌باشد. این طرح لیزری دارای آبکاری مات است و از دسته بالا گوشواره با فرم عصا می‌باشد. آینه کاری آن نیز دست‌ساز و فرم اسلیمی دارد.

طرح زیبای طلا و صدف صورتی با تراش گل، کد E071

این گوشواره هم از دسته بالا گوشواره میخی است که قالبی و با آبکاری شوره است. در نهایت صدف صورتی تراش شده به شکل گل پنج پر است. همچنین این کد یک مدل گوشواره طلا و مس میناکاری دارد که مانند نمونه قبل است فقط کار دست و مس میناکاری شده فرم گل دارد و به دو رنگ سفید و سورمه‌ای است.

گوشواره طلا طرح دایره چکشی کد E067

همان‌طور که می‌دانید این گوشواره طرح حلقه و دایره دارد از نوع بالا گوشواره میخی است که آبکاری مات دارد و ساخت آن لیزری است و پرداخت آن از نوع چکشی است.

گوشواره تک لنگه اسلیمی و سوزن دوزی فرم گل کد E086

این گوشواره منحصر به فرد طرح پیچ و خم اسلیمی و از نوع بالا گوشواره میخی است و سوزن دوزی دارد که به شکل گل می‌باشد. آبکاری مات و ساخت آن لیزری است و سوزن‌دوزی آن نیز به شکل دست‌دوز انجام می‌گیرد و سنگ عقیق سبزتراش‌دار دارد. لازم به ذکر است این گوشواره به صورت جفت نمی‌باشد. این سوزن‌دوزی جنوبی است و به رنگ مشکی، سبز و طلایی است.

طرح نوشته عشق و توپاز قرمز کد TX017-E

این گوشواره طرح عشق نیز دارای بالاگوشواره عصایی است. همچنین ساخت آن لیزری با آبکاری مات و توپاز قرمز است.

گوشواره طرح قلب و سوزن دوزی طلایی و مروارید کد E062

این گوشواره با طرح قلب و به همراه سوزن‌دوزی می‌باشد. از دسته بالاگوشواره میخی بوده و آبکاری مات دارد و ساخت آن لیزری است. این گوشواره سوزن‌دوزی جنوبی به رنگ طلایی است و 2 عدد مروارید هم دارد.

طرح طلا فیوژن چیپسی و چرم دایره کد E049

این مدل گوشواره طرح پولکی و از نوع بالاگوشواره میخی است که به صورت فیوژن است و آبکاری شوره دارد و چرم آن به شکل دایره و به رنگ قهوه‌ای تیره است.

گوشواره چرم و طلا طرح گل سرخ با مروارید کد E003

این مدل طرح گل رز دارد و از نوع بالا گوشواره عصایی است و به صورت لیزری است و آبکاری مات دارد و دو عدد مروارید دارد. چرم آن فرم دایره دارد و به رنگ مشکی است.

امیدواریم مطالب برای شما همراهان گرامی مفید بوده باشد. ممنون می‌شویم نظرها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید.

تیم محتوای دایاگلد

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

پیام بگذارید

ایمیل شما نمایش داده نمی‌شود، * دارها الزامی هست

آخرین عناوین

نویسندگان برتر

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط