ست کردن طلا با لباس به کمک ترفندهای مناسب

ست کردن طلا با لباس به کمک ترفندهای مناسب

زنان علاقه زیادی به زیورآلات طلا دارند اما یکی از دغدغه‌هایی که زنان با آن مواجه هستند، ست کردن طلا با لباس است که نیاز به فهمیدن ترفندهایی است. آیا با ترفندهای ست کردن طلا با لباس آشنا هستید؟ پس همراه ما باشید.

طلا به عنوان یکی از زیباترین و چشم نوازترین زیورآلات و اکسسوری‌هایی است که می‌توان برای ست کردن از آن استفاده کرد. ست کردن جواهرات با لباس به عنوان یکی از دغدغه‌های امروزی به حساب می‌آید که بسیاری از افراد را درگیر خود کرده است. خوب است بدانید که برای این کار نیازمند اصول و ترفندهای ویژه‌ای هستیم. قبل از هر چیز باید بدانید که ترفندهای ست کردن طلا با لباس نیازمند دانش کافی و مطالعه کتاب‌های گوناگون در مورد مد و پوشاک و همچنین اطلاعات در مورد زیبایی شناسی و رنگ شناسی است به همین دلیل در این مقاله با ذکر ترفندهای منحصر به فرد و فوق العاده در انتخاب به شما همراهان عزیز در کوتاه‌ترین زمان کمک می‌کنیم.

عناوینی که با هم در ادامه می‌خوانیم:

مشکلات ست کردن طلا با لباس

یکی از مشکلات مهمی که همواره خانم‌ها در زندگی تجربه می‌کنند این است که لباس دارند ولی زیورآلات مناسب با آن را در اختیار ندارند یا بالعکس است. به همین منظور ساعت‌ها کمد لباس خود را زیر و رو می‌کنند و لباس‌های متفاوتی را امتحان می‌کنند و در نهایت سردرگم و کلافه می‌شوند. برای جلوگیری از ایجاد این دغدغه و نگرانی بهتر است به ترفندهایی که در قسمت بعد به آن اشاره می‌کنیم توجه کنید.

ترفند ست کردن طلا با لباس

ست کردن طلا براساس ظاهر لباس

طلا به عنوان یکی از محبوب‌ترین و گرانبهاترین فلزات جهان است که در صنعت زیورآلات و دنیای مد جایگاه ویژه‌ای دارد. امروزه طلا در رنگ‌ها و طرح های متفاوت ساخته می‌شود. طلا در سه رنگ زرد، سفید و رز گلد وجود دارد. طلای زرد با رنگ‌های گرم مانند قرمز، نارنجی، زرد، قهوه‌ای و سبز به خوبی ست می‌شود. طلای زرد معمولاً برای افرادی که پوستی تیره‌تر دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در حالی که طلای سفید با رنگ‌های سرد مانند مشکی، سفید، آبی، بنفش و خاکستری به خوبی ست می‌شود. طلای سفید برای افرادی که پوست روشن دارند، می‌تواند ظاهری شیک و چشمگیر ایجاد کند. طلای رز گلد نیز با رنگ‌های خنثی مانند طوسی، سرمه‌ای و صورتی ست می‌شود. رز گلد متناسب با هر نوع پوستی است و ظاهری زنانه و ظریف ایجاد می‌کند. تنها کافی است توجه داشته باشید که در صورتی طرح لباس ساده است، بهتر است از زیورآلات بزرگ استفاده کنید زیرا در این حالت جلوه و زیبایی چند برابر می‌شود و سادگی لباس متعادل می‌شود و سادگی آن به چشم نمی‌آید.

ترفند ست کردن طلا با لباس

ست کردن طلا با رنگ لباس

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام ست کردن طلا با لباس به آن توجه کنید توجه به رنگ لباس است. اگر لباس شما رنگ پررنگی دارد از زیورآلات ساده و مات کمک بگیرید. در صورتی که لباس شما رنگ ساده و سردی دارد از زیورآلات پررنگ و براق استفاده کنید چون در این صورت در ظاهر شما تعادل ایجاد می‌شود. همچنین در صورتی که لباس رسمی و کلاسیک می‌پوشید، با وجود اینکه از پارچه ساده استفاده شده است اما بهتر است از طلای ساده استفاده کنید. طلاهای پرکار و شلوغ برای لباس‌های رسمی مناسب نیستند. خوب است بدانید که طلای روشن مانند طلای سفید یا زرد می‌تواند جلوه لباس‌های رسمی را چند برابر کند. به همین منظور استفاده از زنجیر طلای سفید یا گوشواره‌های طلای زرد با لباس مشکی، سرمه‌ای و قهوه‌ای می‌تواند جزو زیباترین استایل‌ها باشد.

بیشتر بدانید: نحوه ست کردن انگشتر طلا

ست کردن طلا با طرح لباس و استایل

امروزه ست کردن طلا با طرح لباس و استایل یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دنیای مد است. در صورتی که لباس طرح شلوغی دار باید از زیورآلات کوچک و ساده با رنگ ملایم و سرد کمک ‌بگیرید. چنانچه لباس طرح ساده‌ای دارد از طلای طرح‌دار استفاده کنید. این کار موجب می‌شود تا تعادل و هماهنگی در ظاهر به وجود بیاید. همچنین در صورتی که استایل شما اسپورت است، از طلاهای رنگی و طرح‌دار کمک بگیرید. طلاهایی مانند طلای رز گلد، سفید و زرد می‌تواند اینگونه لباس‌ها را بسیار جذاب نشان دهد.

سادگی در انتخاب زیورآلات

اکسسوری و جواهرات ظریف همواره زیبا و پرطرفدار هستند. شلوغی بیش از حد می‌تواند انسان‌ها را بسیار دل زده و خسته کند اما سادگی در همه موقعیت‌ها می‌تواند به کار گرفته شود. استفاده از زیورآلات ساده در موقعیت رسمی و غیر رسمی و شرایط گوناگون همواره شیک و جذاب است. همچنین طلاهای رسمی معمولاً ظریف‌تر و ساده‌تر هستند و در جلسات کاری یا مهمانی‌های شبانه کاربرد زیادی دارد. در نتیجه به راحتی می‌توانید با ست کردن طلا با لباس خود در مهمانی‌ها حاضر شوید.

براساس یقه لباس

یکی دیگر از ترفندهای انتخاب زیورآلات براساس طرح یقه لباس است. در این حالت یقه لباس بسیار حائز اهمیت می‌شود و می‌تواند زیبایی گردنبند را چند برابر کند. هر لباسی متناسب با استایل خود دارای یقه خاصی است. به عنوان مثال یقه لوزی، یقه گرد، یقه خشتی و غیره نمونه‌هایی از انواع یقه‌ها هستند. چنانچه گردنبند انتخابی شما به طور کامل بر روی یقه مشخص نباشد، می‌تواند استایل شما را نامرتب نشان دهد. برای لباس‌هایی که یقه هفت دارند، گردنبند بلند مناسب‌تر است و برای یقه‌های گرد و قلبی گردنبندهای کوتاه و ظریف بهتر خودنمایی می‌کند.

توجه به فرم صورت

برای ست کردن طلا بهتر است علاوه بر توجه به یقه لباس به فرم صورت، اندام و اندازه گردن خود نیز دقت کنید. در صورتی که فرم صورت شما گرد است، بهتر است از طلاهای با فرم کشیده و زاویه دار کمک بگیرید. چنانچه صورت شما کشیده است از طلاهایی با فرم گرد و منحنی استفاده کنید تا تعادل در ظاهر شما به وجود بیاید. اگر صورت شما مربعی است از طلاهای گرد و منحنی کمک بگیرید تا زاویه صورت شما ملایم و عادی به نظر برسد. افرادی که صورت قلبی دارند بهتر است از طلاهایی با فرم گرد و منحنی در قسمت بالای صورت و طلاهایی با فرم کشیده و زاویه‌دار در قسمت پایین صورت استفاده کنند.

توجه به فرم اندام

همان‌طور که می‌دانید علاوه بر فرم صورت، فرم اندام نیز اهمیت دارد. به همین منظور افرادی که لاغر هستند، باید از طلاهای پرحجم استفاده کنند. اگر شما اندام درشتی دارید از طلاهای ظریف و کوچک کمک بگیرید. همچنین افرادی که گردن‌های خیلی بلندی دارند، می‌توانند به سراغ گوشواره‌های آویزدار کوتاه بروند و در صورتی که گردن شما کوتاه است از گوشواره‌های بلند استفاده کنید.

امیدواریم مطالب فوق برای شما همراهان عزیز مفید بوده باشد. ممنون می‌شویم نظرها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید.

تیم محتوای دایاگلد

پیام بگذارید

ایمیل شما نمایش داده نمی‌شود، * دارها الزامی هست

آخرین عناوین

نویسندگان برتر