دستبند اسپرت مناسب برای آقایان و خانم‌ها و معرفی مدل‌های محبوب

دستبند اسپرت مناسب برای آقایان و خانم‌ها و معرفی مدل‌های محبوب

دستبند طلا یکی از انواع زیورآلات طلا است که در میان زنان و مردان بسیار پرطرفدار است. امروزه با توجه به تنوعی که دستبندها دارند، انتخاب سخت شده است. آیا در مورد تنوع دستبند و انواع دستبند پرفروش زنانه و مردانه چیزی می‌دانید؟ پس همراه ما باشید.

انتخاب دستبند اسپرت مانند هر اکسسوری دیگر نیاز به رعایت فاکتور و نکاتی دارد. زمانی که شما هنگام انتخاب، فاکتورهای مهم را در نظر می‌گیرید، می‌توانید یک انتخاب درست داشته باشید تا به زیبایی استایل شما اضافه کند. در صورتی که قصد دارید دستبند اسپرت طلا یا چرم و طلا انتخاب کنید، بهتر است همواره ویژگی و نکاتی را در نظر داشته باشید تا با انتخاب صحیح در جامعه خوشتیپ‌تر به نظر برسید.

پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید تا مدل‌های پرطرفدار دستبند اسپرت زنانه و مردانه را به شما همراهان عزیز معرفی کنیم.

نکاتی در انتخاب دستبند

انتخاب درست دستبند همواره افراد را دچار حساسیت می‌کند. از طرفی دیگر تنوع دستبند‌ها آنقدر زیاد است که گاهی دچار سردرگمی می‌شوید و کار بسیار سخت می‌شود. همین‌طور متناسب با هر سلیقه و استایلی می‌توانید دستبند خود را انتخاب کنید که ما به برخی از آن‌ها نکاتی که به انتخاب درست کمک می‌کند، اشاره می‌کنیم.

اندازه و سایز مچ

در صورتی که تصمیم دارید یک دستبند زیبا تهیه کنید، قبل‌از هر چیز باید اندازه دست و مچ خود را بگیرید. در حقیقت اولین گام برای آقایان و خانم‌ها دانستن سایز دست و مچ می‌باشد. تنها کافی است با کمک یک متر نواری دور مچ را اندازه بگیرید اما توجه داشته باشید که این در حقیقت اندازه دور مچ شما می‌باشد و برای دستبند باید 1.3 تا 2.5 سانتی‌متر به آن اضافه کنید.

همچنین شما می‌توانید با کمک دستبند‌هایی که دارید از سایز مچ خود آگاه شوید. در این صورت دستبند را باز می‌کنید و بر روی متر می‌گذارید تا اندازه مچ شما به درستی به دست بیاید.

براساس موقعیت و محیط

گام دوم انتخاب محیط و موقعیتی است که قرار است از آن دستبند استفاده کنید. ممکن است شما دستبند را برای استفاده روزمره یا مناسبت خاص بخواهید بنابراین طرح دستبند باید متناسب با استفاده شما باشد. همچنین جنس آن نیز می‌تواند برای موقعیت و محیطی که قرار است از آن استفاده شود، تاثیر گذار باشد. برای مثال شما در هنگام استفاده روزانه ممکن است به سراغ دستبند چرم یا بافت بروید اما برای موقعیت‌های خاص به سمت دستبند‌های نگین‌دار و متفاوت می‌روید. در حقیقت هر نوع محیطی قوانین مختص به خود را دارد.

نکته: امروزه دستبند اسپرت با توجه به تنوعی که دارند، بین آقایان هم بسیار پرطرفدار است.

انتخاب دستبند اسپرت مناسب براساس رنگ پوست

در صورتی که دستبند خود را متناسب با رنگ پوست انتخاب کنید، می‌توانید زیبایی آن را چند برابر کنید. همان‌طور که می‌دانید برخی از رنگ‌های دستبند در برخی از پوست‌ها جلوه زیبا‌تری دارد. برای مثال می‌توان گفت افرادی که پوست سردی دارند بهتر است از دستبندی استفاده کنند که جنس آن نقره یا طلا سفید باشد. در این صورت درخشش و زیبایی دستبند بر روی دست آن‌ها چند برابر می‌شود.

برای تعیین رنگ پوست باید ابتدا پوست خود را در زیر نور زیاد مانند آفتاب قرار دهید. در صورتی که رگ مچ دست شما آبی یا بنفش باشد، پوست شما سرد است و اگر رگ به رنگ سبز دیده شود، شما دارای پوست گرم هستید. همچنین اگر قسمتی از رگ‌ها آبی و قسمتی دیگر سبز باشد، پوست شما از دسته خنثی به حساب می‌آید. پس از این‌که رنگ اصلی پوست خود را مشخص کردید، اگر پوست شما سرد است باید به سراغ زیورآلاتی بروید که روشن باشد مانند طلا سفید، پلاتین و نقره. در صورتی که شما دارای پوست گرم می‌باشید طلای زرد یا اکسسوری مسی و برنجی می‌تواند انتخاب درستی باشد.

انتخاب دستبند مناسب براساس نوع مچ دست

اگر شما در دسته افرادی قرار دارید که دارای مچ لاغر می‌باشند، بهتر است از چندین دستبند بر روی هم استفاده کنید. در این حالت می‌توانید لاغری مچ دست خود را پوشش دهید و در آن تعادل و تناسب ایجاد کنید. در صورتی که آقا هستید، می‌توانید از ساعت نیز به همراه دستبند کمک بگیرید.

انتخاب دستبند اسپرت برای مچ چاق

اگر مچ دست شما پهن یا چاق می‌باشد، باید از دستبندی کمک بگیرید که پهن باشد تا بتواند چاقی دست شما را بپوشاند و تعادل در اندام و استایل شما به وجود بیاورد.

نکته:

  • خوب است بدانید که در هنگام انتخاب به جنسیت، سن، استایل و سبک زندگی نیز باید توجه کرد تا بتوانید یک انتخاب درست داشته باشید.
  • سایز مچ دست هیچ گونه ارتباطی با وزن افراد ندارد. از طرفی دیگر ممکن است یک فرد چاق دارای مچ باریک باشد و برعکس. بنابراین هرگز از روی وزن فرد نمی‌توان دستبند مناسب برای اندازه مچ او را پیدا کرد.

انواع دستبند متناسب با موقعیت

  • دستبند زنجیری: بیشتر برای دختران مناسب می‌باشد و می‌توانید با لباس اسپرت و غیررسمی به راحتی استفاده کنید. جنس این نوع دستبندها معمولا از نوع نقره می‌باشد و برای استفاده روزانه مناسب هستند.
  • سنگی و مهره‌ای: این مدل از دستبند‌ها نیز مانند دستبند زنجیری، رسمی به شمار نمی‌آید و می‌توانید در محیط‌های غیر رسمی و به صورت روزانه استفاده کنید.
  • دستبند طلا یا نقره مرواریدی: این نوع دستبند پرطرفدار و شیک به راحتی با هر نوع استایل ست می‌شود و مناسب موقعیت‌های رسمی است و شیک می‌باشد.
  • دستبند تنیس: این مدل دستبند از نوع نگین‌دار و الماس‌دار می‌باشد که بسیار شیک و گران قیمت است. این نوع دستبند در مناسبت‌های رسمی کاربرد دارد.
  • دستبند کاف: در این مدل زیبا و منحصر به فرد از قفل استفاده نشده است. سایز این مدل دستبند‌ها قابلیت تنظیم متناسب با سایز مچ شما را دارند. به طور معمول این نوع دستبند‌ها برای خانم‌ها جنس طلا و نقره می‌باشد و برای آقایان از نوع چرم آن وجود دارد.
  • دستبند طلا چرمی: این نوع از دستبندها در میان افراد بسیار پرطرفدار است. در این مدل از چرم ظریف و متناسب با پلاک طلا استفاده می‌شود. این مدل برای استایل‌های رسمی و اسپرت بسیار کاربرد دارد.

مدل‌های دیگر

  • دستبند چارم: بسیار پرطرفدار و شیک است. این نوع دستبند در صورتی که جنس آن از نوع زنجیر باشد، می‌توانید سایز دستبند را با کمک کم یا زیاد کردن حلقه‌های زنجیر دستکاری کنید. خوب است بدانید که متناسب با دستبند می‌توانید از آن برای محیط‌های رسمی یا غیررسمی استفاده کنید.
  • دستبند النگویی: این نوع دستبند شباهت بسیار زیادی به النگو دارد. به همین دلیل به آن دستبند النگویی گفته می‌شود اما تنها تفاوت در نحوه قفل آن است که به گونه‌ای می‌باشد که مقاوم است و مانند دستبند‌های عادی نیست.

تذکر: سعی کنید در هنگام انتخاب دستبند برای موقعیت‌های غیررسمی و روزانه از جنس طلا کمک بگیرید چرا که با گذشت زمان سیاه نمی‌شوند و دارای انعطاف و مقاومت زیادی هستند.

نگاهی به تنوع دستبند مردانه

هر سبک و استایلی برای این‌که بتواند بسیار زیبا و کامل باشد باید از اکسسوری و زیورآلات کمک بگیرد. دستبند یکی از اکسسوری‌های بسیار پرطرفدار در میان آقایان و خانم‌ها می‌باشد اما توجه داشته باشید که در هنگام خرید و انتخاب به فاکتورهای لازم توجه کنید. دستبند مردانه نیز دارای انواع متفاوتی می‌باشد که از میان پرطرفدارترین آن‌ها می‌توان به مدل کارتیه، زنجیری، پلاک دار، چرم، مهره‌‌ای، بافت و چرم و طلا اشاره کرد. برای انتخاب دستبند مناسب برای آقایان باید تمامی نکاتی که در قسمت قبل گفتیم را رعایت کنید.

معرفی مدل‌های پرفروش دستبند اسپرت برای آقایان و خانم‌ها

لازم است بدانید که در تمامی مدل‌های زیر از طلا 18 عیار استفاده شده است. همچنین چرم مورد استفاده در آن‌ها نوع چرم طبیعی است.

دستبند چرم بافته و طلا فیوژن طرح شبکه‌ای کد ST028

این دستبند زیبا با کمک طلا فیوژن و چرم بافته شده و طرح آن شبکه‌ای توری است. این مدل دارای آبکاری براق است و قطر آن به 3 میلی‌متر می‌رسد. همچنین چرم مورد استفاده در آن از نوع ترک است.

دستبند چرم، قاب طلا و سکه نقره کوچک کد TX011

این دستبند چرم و پرطرفدار نیز دارای قاب طلا و سکه نقره می‌باشد. نوشته‌های موجود در نقره به صورت رندوم است. همین‌طور طرح سکه نقره عتیقه می‌باشد و وزن آن 2.48 گرم است. همچنین این کد دقیقا یک دستبند با همین مشخصات دارد، فقط سکه نقره طرح عتیقه 6.45 گرم وزن دارد.

دستبند چرم و طلا طرح این نیز بگذرد کد TX007

این دستبند زیبا و پرطرفدار به طرح نوشته ” این نیز بگذرد” می‌باشد و ساخت آن توسط لیزر با آبکاری مات است.

دستبند چرم و طلا طرح ضربان کد FA063

این دستبند زیبا با طرح ضربان و ساخت لیزری است. همچنین آبکاری مورد در این مدل از نوع مات می‌باشد.

دستبند چرم و طلا طرح زنجیر کارتیه کد OT047

طرح زیبای این دستبند از نوع زنجیر کارتیه است. ساخت آن توسط قالب با آبکاری براق می‌باشد. این کد یک مدل دیگر هم دارد که درست مانند همین مدل است.

دستبند چرم و طلا طرح دو فلش کد OT102

طرح منحصر به فرد در این نوع دستبند به این صورت است که از دو قطعه طلا متحرک به شکل فلش استفاده شده است. ساخت آن توسط لیزر با آبکاری براق می‌باشد.

دستبند چرم و طلا طرح چهار فلش کد OT101

این نوع دستبند نیز درست مانند مدل OT102 است و تنها تفاوت آن این‌که 4 فلش متحرک استفاده شده است.

دستبند چرم و طلا طرح اسب کد AN056

این دستبند زیبا به شکل اسب می‌باشد. و ساخت آن توسط لیزر با آبکاری مات است.

دستبند چرم و طلا طرح تاج کد FA035

این مدل پرطرفدار نیز به شکل طرح تاج پادشاه است و توسط لیزر برش داده شده و آبکاری به کار رفته در آن از نوع مات است. این کد با همین طرح ست هم دارد.

نکات تکمیلی

استفاده از اکسسوری در هر زمانی مورد استقبال افراد قرار گرفته است. افراد شیک‌پوش و خوش‌تیپ که به زیبایی و استایل خود بسیار اهمیت می‌دهند از اکسسوری‌های متنوع و متناسب با ویژگی‌های خود استفاده می‌کنند. بنابراین انتخاب درست و صحیح اکسسوری بسیار اهمیت دارد و می‌تواند زیبایی شما را چند برابر کند. رقابت برندهای متفاوت در صنعت مد نیز باعث شده است که اکسسوری در عصر حاضر بسیار جذاب دیده شود. برندهایی مانند لویی‌ویتون، کارتیه، رولکس و تیفانی در میان افراد، طرفداران زیادی پیدا کرده است. در پایان توجه داشته باشید که از تاثیر یک اکسسوری مناسب با استایل خود هرگز غافل نشوید چرا که با این کار می‌توانید زیبایی خود را چند برابر کنید.

امیدواریم شما همراهان عزیز در مورد دستبندهای اسپرت اطلاعات کافی بدست آورده باشید. ممنون می‌شویم نظرها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید.

تیم محتوای دایاگلد

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

پیام بگذارید

ایمیل شما نمایش داده نمی‌شود، * دارها الزامی هست

آخرین عناوین

نویسندگان برتر

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط