دستبند مردانه و معرفی 10 مدل دستبند طرح کلاسیک

دستبند مردانه و معرفی 10 مدل دستبند طرح کلاسیک

دستبند طلا در دنیای مد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همین موضوع سبب شده تا تنوع بسیار زیادی در دستبندهای زنانه و مردانه وجود داشته باشد. در نتیجه آقایان با استفاده از دستبندهای طلای کلاسیک جذاب‌تر و خوش‌تیپ‌تر به نظر می‌رسند. آیا با اصول ست کردن دستبند مردانه و مدل‌های آن آشنا هستید؟ پس همراه ما باشید.

دستبند در دنیای مد اهمیت و ارزش بسیار زیادی دارد. هر ساله در صنعت مد هزینه بسیار زیادی برای تولید و تنوع دستبند مردانه و زنانه صرف می‌شود که طرفداران بسیاری به خود جلب کرده است. امروزه گستردگی اکسسوری نه تنها برای خانم‌ها می‌باشد، بلکه برای آقایان اکسسوری متنوع نیز وجود دارد. در عصر حاضر انرژی زیادی برای ساخت اکسسوری مردانه گذاشته می‌شود تا جذاب‌ترین اکسسوری در اختیار مردان خوش‌تیپ قرار بگیرد.

یکی از زیبا‌ترین اکسسوری در دنیای مد که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد، دستبند می‌باشد. از طرفی دیگر طی سال‌های اخیر دستبند‌های بسیار شیک و زیبا در دنیای مد برای خانم‌ها و آقایان ساخته شده است که متناسب با بودجه خود می‌توانند تهیه و کنار ساعت یا بر روی مچ به تنهایی از آن استفاده کنند.

در ادامه عنوان‌های زیر را خواهید خواند:

تاثیر دستبند در زیبایی افراد

برای این‌که متفاوت و جذاب به نظر برسید حتما نیاز به لباس گران قیمت نیست و تنها با کمک اکسسوری می‌توانید توجه افراد را به خود جلب کنید و بسیار متفاوت‌تر از قبل به نظر برسید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که با رعایت نکاتی مانند نوع اندام، وزن و رنگ پوست می‌توانید بسیار جذاب در جامعه حاضر شوید. همچنین می‌توانید تنها با کمک گرفتن از یک دستبند یا اکسسوری خاص , ست کردن با لباس می‌توانید بسیار شیک‌تر بشوید.

انواع دستبند آقایان

  • طلا زنجیری و فلزی
  • دستبند چرم و طلا
  • طلا مهره‌ای(سنگی)

اصول ست کردن دستبند مردانه

  • انتخاب دستبند متناسب با اندام: همان‌طور که می‌دانید یکی از مهمترین ویژگی‌ها توجه به اندام فرد است. در صورتی که اندام بزرگی دارید از اکسسوری بزرگ و در صورتی که لاغر هستید از دستبند‌های کم حجم و ظریف‌تر استفاده کنید.
  • انتخاب دستبند متناسب با محیط و شرایط: یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در انتخاب دستبند برای آقا این است که در چه محیطی قرار است از آن استفاده کند. در صورتی که محیط رسمی باشد، بهتر است از دستبند کلاسیک استفاده کند و برای اماکن عمومی از دستبند اسپرت کمک بگیرد.
  • انتخاب دستبند ترکیبی: در صورتی که می‌خواهید دستبند ترکیبی تهیه کنید بهتر است سعی کنید که تفاوت رنگ زیادی با یکدیگر نداشته باشند و می‌توانید از انواع فلزی، چرمی و مهره‌ای در کنار یکدیگر استفاده کنید.
  • انتخاب دستبند متناسب با ساعت: پوشیدن دستبند همراه با ساعت یکی از روش‌های پرطرفدار در میان آقایان است. استفاده از چند دستبند در کنار ساعت می‌تواند به جذابیت و زیبایی آن کمک کند. تنها به این نکته توجه داشته باشید که دستبند باید متناسب با ساعت باشد و در صورتی که ساعت شما اسپرت می‌باشد از دستبند اسپرت کمک بگیرید. همچنین می‌توانید از دستبند کلاسیک مانند دستبند طلا کارتیه در کنار ساعت فلزی خود برای ست کردن استفاده کنید.

روش‌های دیگر

  • انتخاب دستبند متناسب با رنگ پوست: یکی دیگر از ویژگی‌های حائز اهمیت در انتخاب دستبند توجه به رنگ پوست می‌باشد. در صورتی که رنگ پوست تیره دارید سعی کنید از دستبند طلا زرد استفاده کنید. اگر رنگ پوست شما روشن است، طلای سفید شما را بسیار زیباتر نشان می‌دهد. در آخر اگر در دسته افرادی قرار می‌گیرید که رنگ پوست خنثی دارند، می‌توانید از هر طیف رنگی در انتخاب دستبند کمک بگیرید.
  • انتخاب دستبند متناسب با جنس: در عصر حاضر دستبندها با جنس متفاوت و تنوع زیادی وجود دارد و در انواع فلزی، چرمی، کنفی و مهره‌ای تقسیم‌بندی می‌شوند. در صورتی که از دسته افرادی هستید که از کت و شلوار استفاده می‌کنید دستبند کارتیه پهن و تیغانی مناسب است. همچنین در صورت استفاده از لباس غیررسمی می‌توانید از دستبند چرم یا مهره‌ای کمک بگیرید.

دستبند هدیه برای آقایان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

یکی از دشوارترین کارها هدیه گرفتن برای آقایان می‌باشد. انتخاب دستبند مردانه مناسب و زیبا یکی از ارزشمندترین و پرکاربردترین هدیه‌ای است که می‌توانید برای آقایان تهیه کنید و با خیال آسوده به آن‌ها هدیه بدهید. تنوع بالای دستبندها برای آقایان نیز انتخاب شما را آسان و لذت‌بخش می‌کند. همچنین می‌توانید با توجه به نوع دستبند مانند اسپرت یا کلاسیک بودن آن متناسب با شخصیت و روحیه فرد انتخاب کنید. ویژگی‌های متفاوتی برای انتخاب دستبند مناسب آقایان در نظر گرفته شده است که می‌توان به چند مورد آن در زیر اشاره کرد:

  • در صورتی که می‌خواهید دستبند را برای پشت ساعت انتخاب کنید، بهتر است ساده و ظریف باشد.
  • سعی کنید جنس دستبند انتخابی برای آقایان از نوع چرم باشد چرا که بافت چرم بادوام و زیبا است.
  • در صورت انتخاب چند مدل دستبند سعی کنید زیاد با هم اختلاف نداشته باشند و تقریبا از نظر رنگ و شکل نزدیک به هم باشند.
  • از آنجایی که آقایان معمولا مچ پهنی دارند، دستبند انتخابی شما باید کاملا مردانه و سنگین باشد و به جزئیات آن نیز توجه داشته باشید.

معرفی 10 مدل دستبند کلاسیک آقایان

خوب است بدانید که تمامی مدل‌های زیر از طلای 18 عیار ساخته شده و نوع چرم مورد استفاده در آن از بهترین چرم می‌باشد. ساخت آن نیز از نوع لیزری می‌باشد و تمامی طرح‌ها آبکاری مات دارند.

دستبند چرم و طلا طرح کلاسیک فرم هندسی کد OT052

این دستبند زیبا طرح کلاسیک و فرم شبکه‌ای دارد.

دستبند چرم و طلا طرح خمیده کد OT117

این دستبند به شکل طرح کلاسیک خمیده می‌باشد که در نوع خود منحصر به فرد است.

دستبند چرم و طلا طرح کلاسیک کد OT076

این دستبند به شکل کلاسیک و فرم هندسی شبکه‌ای می‌باشد.

دستبند چرم و طلا طرح کلاسیک فرم مربع کد OT039

این دستبند شیک طرح کلاسیک با الگوی شطرنجی دارد.

دستبند چرم و طلا طرح کلاسیک فرم برگ کد OT025

این دستبند خاص طرح کلاسیک و فرم برگی دارد.

دستبند چرم و طلا طرح کلاسیک کد OT011

این دستبند پرطرفدار و شیک طرح کلاسیک دارد.

دستبند چرم و طلای مردانه کد OT006

این مدل نیز مانند OT011 طرح کلاسیک دارد.

دستبند چرم و طلا طرح کلاسیک فرم زنجیر کارتیه کد OT008

این دستبند دو مدل دارد که یک فرم آن هندسی با زنجیر کارتیه است و یک مدل آن مانند طرح قبل کلاسیک است.

دستبند چرم و طلا طرح کلاسیک شبکه‌ای کد OT050

این دستبند طرح کلاسیک به شکل شبکه دارد.

دستبند چرم و طلا طرح موجی کد OT116

یک مدل دستبند کلاسیک طرح موج است که بسیار شیک است.

امیدواریم آقایان با وجود گستردگی و تنوع بسیار بالا همواره در انتخاب به استایل خود توجه و دقت داشته باشند. ممنون می‌شویم نظرها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید.

تیم محتوای دایاگلد

پیام بگذارید

ایمیل شما نمایش داده نمی‌شود، * دارها الزامی هست

آخرین عناوین

نویسندگان برتر