دستبند چرم و طلای زنانه به همراه معرفی 10 مدل پرطرفدار

دستبند چرم و طلای زنانه به همراه معرفی 10 مدل پرطرفدار

دستبند چرم و طلا نوعی از دستبند زنان است که طرفداران زیادی دارد. کلمه دستبند معادل کلمه یونانی برشیل است و به معنای متعلق به دست و بازوست. آیا در مورد انواع مدل‌های پرطرفدار دستبند چرم و طلا بانوان چیزی می‌دانید؟ پس همراه ما باشید.

دستبند چرم و طلا یکی از انواع زیورآلات مورد علاقه خانم‌ها به خصوص خانم‌های ایرانیست زیرا به نوعی می‌تواند تکمیل کننده استایل آن‌ها باشد. کلمه Bracelet معادل لاتین کلمه دستبند و از کلمه یونانی برشیل می‌آید و به معنای متعلق به دست و بازو می‌باشد. به همین منظور سالانه برند‌های معروف دنیا سعی بر طراحی و تولید دستبند‌هایی دارند که بیش از پیش مورد استقبال قرار بگیرد و زیبایی را به ظاهر دستان هدیه دهد و از جمله این برندها می‌توان به کمپانی معروف سواروسکی ( swarosky)، جی و اچ (J&H) و ژوپینگ (Xuping) اشاره کرد.

همچنین یکی از آیتم‌های بسیار پرطرفدار برای هدیه دادن، دستبندها هستند که در میان آن‌ها مواردی که از طلا و چرم استفاده شده از ارزش بیشتری برخوردارند زیرا این دو جنس از گزینه‌های بسیار لوکس جهانی می‌باشند. در این مقاله با انواع مختلف دستبندهای ترکیبی چرم و طلا آشنا خواهیم شد و سعی داریم به شما برای انتخاب آسان‌تر و بهتر بین گزینه‌های معرفی شده، کمک کنیم.

در ادامه عنوان‌های زیر را خواهید خواند:

لوکس‌ترین زیورآلات امروزی

همان‌طور که گفتیم قرن‌هاست که دستبندها به یکی از زیورآلات لوکس و مورد علاقه خانم‌ها و آقایان تبدیل شده است. امروزه تنوع زیادی در طراحی و تولید دستبندها به چشم می‌خورد که افراد با توجه به سلیقه شخصی، سن، جنسیت و مواردی دیگر می‌توانند از بین آن‌ها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند. دستبند‌های ترکیبی از چرم و طلا می‌توانند با تمام استایل‌ها ست شوند و زیبایی ظاهر شما را چندین برابر کنند.

انواع مدل دستبند

  • دستبند باریک: در مراسم‌های رسمی و غیررسمی استفاده از آن انتخاب مناسبیست و اگر مچ دست شما کوچک است، باعث زیبایی بیشتر می‌شود.
  • دستبند پهن: اگر به جایی دعوت شده‌اید که غیررسمیست، استفاده از آن بسیار مناسب است به خصوص اگر مچ دست شما بزرگ است.
  • دستبندطرح‌دار: در هر مراسمی استفاده از آن مناسب است. همچنین می‌توانید طرحی خاصی را سفارش دهید تا روی چرم چاپ شود.

برخی از ویژگی‌های دستبند چرم و طلا

  • چرم طبیعی بوی خاصی دارد و برخی از محققان معتقدند، استشمام بوی چرم از بروز برخی از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند. درنتیجه این ویژگی در دستبندهای چرمی بیشتر نمایان است.
  • استفاده از دستبند چرم در دراز مدت باعث بهبود عملکرد گردش خون می‌شود.
  • دستبندهای چرم طبیعی در برابر ضربه، سایش و حرارت بسیار مقاوم هستند.

معرفی 10 مدل پرفروش

لازم به ذکر است که چرم استفاده شده در این دستبندها چرم طبیعی مشهد و طلای 18 عیار است. اکثر کارها دارای آبکاری مات هستند و برای برش زدن چرم، برش لیزری برای تمیزی بیشتر کار انتخاب شده است.

دستبند چرم و طلا با طرح پروانه کد AN038

دستبند چرم و طلا با طرح پروانه یکی از آیتم‌های بسیار شیک و جذاب این مجموعه است. همچنین این طرح یک کد به نام AN039 دارد که دو مدل دارد و فقط شکل پروانه در آن‌ها متفاوت است.

نکته: در کلیه کارها رنگ چرم قابل تغییر است.

دستبند چرم و طلا با طرح برگ کد PL061

این دستبند یکی از کارهای جذاب و محبوب مجموعه ما است. پلاک این دستبند به شکل یک تک برگ انجیری می‌باشد که با چرم طبیعی زیرش جلوه خاصی دارد.

دستبند ترکیبی با طرح گل کد PL050

پلاک این دستبند گل رز (گل سرخ) است که از قدیم الایام نشان عاشقان بوده است. همچنین کد PL006 به صورت سه گل است و همین کد دو مدل جدا و متفاوت هم دارد که طرح یکسانی دارند و فقط اندازه گل‌ها با هم متفاوت است.

دستبند ترکیبی با طرح قلب کد HA041

نماد قلب از قدیم سمبل عشق، دوستی و محبت بوده است و برای هدیه بسیار مناسب است. این مدل طلا قلب توری است و ساخت آن به صورت فیوژن است و نوع آبکاری شوره است. همین‌طور کد HA013 به صورت یک قلب ساده توخالی است.

دستبند چرم و طلا طرح قلب و بی‌نهایت کد ME025

این مدل طلا دارای چهار ردیف بند چرمی است که طلای روی آن به صورت یک قلب کوچک در داخل علامت بی‌نهایت است.

دستبند چرم و طلا با طرح اسلیمی و کد CL034

این طرح بسیار شیک است زیرا به صورت پیچک است و زیبایی خاصی دارد.

دستبند چرم و طلا با طرح چشم نظر و کد FA091

این طرح از قدیم در فرهنگ‌های مختلف مانند بودایی، مسیحی، هندو و مسلمان وجود داشته است. همچنین بعضی معتقدند این نماد برای محافظت از انسان‌ها است.

امیدواریم مطالب فوق برای شما همراهان عزیز کاربردی بوده باشد. ممنون می‌شویم نظرها و پیشنهاد های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

تیم محتوای دایاگلد

پیام بگذارید

ایمیل شما نمایش داده نمی‌شود، * دارها الزامی هست

آخرین عناوین

نویسندگان برتر