ست طلا و معرفی 10 محصول پرطرفدار طلای زنانه

ست طلا و معرفی 10 محصول پرطرفدار طلای زنانه

بیشتر افراد دوست دارند که با ظاهری شیک و جذاب در جامعه حاضر شوند. در این بین زنان چون بیشتر به ظاهر خود اهمیت می‌دهند، می‌توانند از انواع زیورآلات طلا در استایل خود استفاده کنند تا ظاهری آراسته‌تر داشته باشند. باتوجه به تنوع بالای زیورآلات طلا برای زنان خوب است مدل‌های پرطرفدار زنانه را بدانید؟

افراد همواره تمایل دارند که با پوشش جذاب و شیک در جامعه ظاهر شوند و با کمک انواع ست طلا و زیورآلات زنانه بتوانند در آراستگی خود تاثیرات زیادی بگذارند. بنابراین در هنگام ست کردن طلا با لباس باید به فاکتورهایی توجه کرد تا تاثیر منفی در استایل شما نگذارد و شما را جذاب‌تر نشان دهد. از طرفی دیگر گستردگی در صنعت اکسسوری، باعث شده است که تنوع و طرح های آن بسیار متفاوت باشد تا بتواند متناسب با هر سلیقه و استایلی هماهنگی ایجاد کند.

عناوینی که در ادمه می‌خوانیم:

  • انواع زیورآلات طلا برای خانم‌ها
  • نکاتی برای ست کردن طلای زنان با انواع لباس
  • دسته‌بندی زیورآلات به چه صورت است؟
  • معرفی 10 محصول برتر طلای زنانه

انواع زیورآلات طلا برای خانم‌ها

دستبند

دستبند به عنوان پر طرفدارترین زیورآلات طلا برای خانم‌ها به حساب می‌آید. در حقیقت دستبندها از گذشته دور تا به امروز همواره تنوع و گستردگی بالایی داشته‌اند. استفاده از یک دستبند شیک و زیبا می‌تواند در ظاهر شما بسیار تاثیرگذار باشد. دستبندها در انواع مدل چرم، طلا، بافت و زنجیری با تنوع بسیار زیاد در بازار موجود می‌باشند. تاریخچه استفاده از دستبند به گذشته دور در بین النهرین، مصر و چین باز می‌گردد. اولین دستبند‌ها از استخوان، صدف، چوب و فلزات ساخته شده است.

گردنبند

گردنبندها نیز بسیار متنوع هستند. انتخاب و پوشیدن یک گردنبند مناسب با استایل و اندام شما می‌تواند در زیبایی تاثیرات شگرفی داشته باشد. از طرفی دیگر انواع متفاوتی از گردنبند مناسب برای محیط‌های مختلف وجود دارد. همچنین یکی از قدیمی‌ترین گردنبندها به 700 تا 800 سال قبل از میلاد باز می‌گردد و در موزه تاریخی ایرلند نگهداری می‌شود. در یونان از گردنبند‌های سنگین و فلزی بسیار استفاده شده که در آفریقا گردنبند سنگی و بزرگ طرفداران بسیاری دارد. از طرفی دیگر گردنبند مرواریدی نیز در دسته زیورآلات طلای ظریف قرار می‌گیرد که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

گوشواره

گوشواره طلا مانند سایر زیورآلات طلا یکی از مهمترین و زیباترین زیورآلات برای هر فرد می‌باشد. انتخاب گوشواره متناسب با چهره و استایل می‌تواند یک زیبایی خاص به شما ببخشد. در هنگام انتخاب گوشواره بهتر است به طرح چهره و مدل گوشواره دقت کنید تا بتوانید یک انتخاب درست داشته باشید و بسیار زیباتر در جامعه نمایان شوید. گوشواره ها در انواع متفاوت میخی، حلقه ای و زنجیری در بازار وجود دارند. همچنین گوشواره در عصر حاضر خانم‌ها و آقایان زیادی را به خود جذب کرده است. گستردگی گوشواره در هند به دلیل محبوبیت آن زیاد است.

پابند

پابند یکی دیگر از انواع زیورآلات طلا بین خانم‌هاست که بسیار پرطرفدار و در انواع زنجیرطلا و سنگ موجود است. این نوع اکسسوری در انواع استایل کلاسیک و اسپرت بسیار کاربرد دارد.

انگشتر

یکی دیگر از اکسسوری‌های پرطرفدار و محبوب انگشتر می‌باشد. انتخاب درست انگشتر می‌تواند یک زیبایی منحصر به فرد به دست‌ها بدهد. تنوع انگشتر تا حدودی است که برای هر سلیقه و استایلی می‌تواند هماهنگی و زیبایی ایجاد کند. انگشترها در انوع مدل نگین‌دار و بدون نگین تقسیم‌بندی می‌شوند که می‌توانید از نگین‌دار در محیط‌های مجلسی و از انگشتر ساده در استایل اسپرت استفاده کنید. همچنین جنس انگشتر می‌تواند از نوع سنگ یا طلا باشد که در هر دو جنس تنوع بسیاری وجود دارد و طرفداران مختص به خود را پیدا کرده است.

نکاتی برای ست کردن طلای زنان با انواع لباس

  • لباس رسمی: در هنگام ست کردن طلا با لباس رسمی مانند پیراهن‌های بلند به صورت ساده یا سنگ دوزی شده، سعی کنید به سراغ گزینه‌هایی بروید که دارای نگین و انواعی از سنگ‌های قیمتی باشد.
  • لباس غیررسمی: زمانی که در محیط غیررسمی قرار گرفتید می‌توانید از انواع متفاوتی از زیورآلات طلا کمک بگیرید. تنها کافیست زیورآلات پر زرق و برق را کنار بگذارید.
  • لباس رنگی: زمانی که از لباس رنگی استفاده می‌کنید، متناسب با طیف رنگ مورد استفاده باید اکسسوری و زیورآلات را انتخاب کنید تا تعادل در استایل شما به وجود بیاید.
  • استفاده از رنگ متضاد: توجه داشته باشید که در هنگام استفاده از اکسسوری از رنگ متضاد با لباس کمک بگیرید. این ترکیب رنگ ممکن است کمی متفاوت به نظر برسد و در حقیقت نوعی ریسک به حساب بیاید اما در نهایت ترکیب جذابی می‌شود. یک نکته دیگر که در انتخاب رنگ باید در نظر بگیرید این است که به سراغ رنگ قرمز و سبز نروید.
  • لباس شلوغ: اگر لباس شما شلوغ است به سراغ انتخاب‌هایی بروید که ساده باشند تا تعادل در اندام شما ایجاد شود و بسیار زیباتر جلوه کنید.
  • لباس خنثی: زمانی که رنگ لباس شما سفید یا سیاه باشد لباس خنثی به شمار می‌آید، در این حالت می‌توانید با انواع زیورآلات دلخواه آن را ست کنید.

دسته‌بندی زیورآلات به چه صورت است؟

  • زیورآلات با ارزش و قیمتی: این گروه شامل انواع گردنبند، زنجیر و پلاک یا انواع ست مروارید و زیورآلات گران قیمت و سنگ‌های با ارزش می‌شود که در مجالس رسمی یا نیمه رسمی کاربرد دارند.
  • زیورآلات روزمره: در حقیقت در طول روز در محیط‌های متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانند تاثیر زیادی بر استایل و شخصیت افراد داشته باشند. این دسته از اکسسوری نباید زرق و برق زیادی داشته باشند.

کوکو شنل بر این باور بود که هر فردی قبل از بیرون فتن از خانه باید به انتخاب اکسسوری‌های خود توجه کند. شنل در حقیقت به سادگی و ظرافت بیشتر تمایل داشت و همواره خانم‌ها را به سادگی تشویق می‌کرد.

معرفی 10 محصول برتر طلای زنانه

لازم است بدانید که در تمام مدل‌های زیر عیار طلا 18 است. همچنین در گردنبندها طول زنجیر 45 سانتی‌متر و کاملا قابل تنظ یم است و اکثر کارهای طلای زنانه در نوع خود بی‌نظیر هستند.

ست گردنبند طرح لوزی و سنگ آکوامارین و آماتیست با کد S244

این سن طلا با طرح لوزی و سنگ آکوامارین می‌باشد که گردنبند سنگ با قطر 8 میلی‌متر و آمیتیست بیضی شکل است. این مدل گردنبند دارای آبکاری شوره می‌باشد. این کار به صورت ست و دارای دستبند و گوشواره زیبای نیز می‌باشد. گوشواره طلا از نوع عصایی با طرح لوزی و مربع مفتولی و سنگ آماتیست است که آبکاری آن نیز شوره می‌باشد.

ست بی‌نظیر طلا چیبسی و سنگ اونیکس و مروارید با کد S241

گردنبند طلا به فرم چیپسی و سنگ اونیکس می‌باشد که یکی از جذاب‌ترین زیورآلات طلاست. این گردنبند نیز دارای مروارید سفید و سنگ اونیکس به قطر 8 میلی‌متر می‌باشد. همچنین این ست دارای آبکاری براق است. دستبند این کار کاملا مشابه گردنبند است ولی گوشواره دارای سنگ اونیکس تراش‌دار می‌باشد. گوشواره از نوع بالاگوشواره عصایی با آبکاری شوره است. مروارید مورد استفاده در این ست سفید است.

آویز طلا طرح بیضی و برگ استیل آبکاری نقره‌ای کد N099

گاهی برای ایجاد تغییر نیاز نیست که گردنبند را تغییر دهید و با تغییر یک آویز می‌توانید ظاهری جدید و زیبا از گردنبند خود داشته باشید. این نوع آویز طلا با طرح بیضی و برگ استیل و آبکاری نقره می‌باشد. ساخت از نوع لیزری و آبکاری براق است.

ست دستبند و گردنبند طلا با طرح انار میناکاری به کد G066

این گردنبند و دستبند زیبا یکی از زیورآلات طلای پرطرفدار است و به صورت طرح دانه انار میناکاری شده است. ساخت دستبند از نوع لیزری با آبکاری مات با یک زنجیر ظریف به طول 18 سانتی‌متر می‌باشد. گردنبند نیز دقیقا مانند مدل دستبند است و تفاوت در آبکاری براق و طول 45 سانتیمتری زنجیر است.

آویز چرم و طلا طرح قلب چکشی کد N080

این آویز زیبا از ترکیب چرم و طلا می‌باشد که به زیبایی با طرح قلب در کنار هم قرار گرفته‌اند. پرداخت این کار چکشی به همراه آبکاری مات با لیزر است. چرم طبیعی استفاده شده در آن به رنگ قهوه‌ای سوخته و فرم دایره است.

ست زیبا و جذاب طلا با طرح چشم نظر میناکاری شده و نگین، کد G051

این ست پرطرفدار و زیبا با طرح چشم نظر است که ساخت آن لیزری با آبکاری مات است. نگین مورد استفاده در آن از نوع اتمیست. دستبند دارای زنجیر به طول 18 سانتی‌متر و زنجیر گردنبند 45 سانتی‌متر می‌باشد. گوشواره آن میخی می‌باشد که تمامی ویژگی‌های ست را دارد.

ست جذاب گردنبند و گوشواره طلا طرح بیضی با کد G078

ساخت این ست زیبا از نوع لیزری با آبکاری براق بوده که گوشواره از نوع بالاگوشواره میخی و طرح بیضی حلقوی می‌باشد. همچنین این کد دارای گردنبند دو ردیفه حلقه و زنجیر است که از لحاظ نوع ساخت کاملا مانند ست خود یعنی گوشواره است.

گردنبند چرم و طلا طرح جغد و سنگ توپاز زرشکی و نگین با کد N079

گردنبند منحصر به فرد طرح زیبای جغد و سنگ توپاز زرشکی با نگین سفید است. ساخت آن توسط قالب با آبکاری شوره می‌باشد. چرم به کار رفته در آن رنگ قهوه‌ای سوخته با طرح اشک است.

ست طلا طرح پرستو و میناکاری کد G079

این ست زیبا با طرح پرنده به صورت ست کامل می‌باشد که گردنبند طلا و ظریف به شکل پرستو با زنجیر 45 سانتی‌متری می‌باشد که میناکاری شده قاب دایره آن به 2 سانتی‌متر می‌رسد. ساخت آن توسط لیزر با آبکاری مات است. گوشواره زیبای آن با قاب دایره 1.5 سانتی‌متری از نوع بالاگوشواره میخی به حساب می‌آید. دستبند آن نیز دارای آبکاری براق و ساخت لیزری است و تنها تفاوت در نوع آبکاری و طول زنجیر 15 سانتی‌متری آن است.

آویز طلا طرح مربع و برگ استیل آبکاری گلبهی با کد N097

این مدل آویز زیبا با شکل برگ زیبایی و جذابیت خاص طبیعت را به همراه دارد که طلا به طرح مربع و لوزی با آبکاری گلبهی می‌باشد. ساخت آن توسط لیزر با آبکاری براق می‌باشد.

امیدواریم مطالب فوق برای شما همراهان عزیز کاربردی بوده باشد. ممنون می‌شویم نظرها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید.

تیم محتوای دایاگلد

پیام بگذارید

ایمیل شما نمایش داده نمی‌شود، * دارها الزامی هست

آخرین عناوین

نویسندگان برتر