دستبند سنگی برای آقایان و معرفی 10 مدل پرطرفدار

دستبند سنگی برای آقایان و معرفی 10 مدل پرطرفدار

دستبند سنگی یک نوع از زیورآلات طلاست که مردان از زمان‌های قدیم از آن استفاده می‌کردند. این نوع اکسسوری در طرح‌های متنوعی برای آقایان تولید می‌شود. با توجه به تنوع دستبند سنگی خوب است انواع مدل‌های محبوب دستبند سنگی آقایان را بدانید؟ پس همراه ما باشید.

استفاده از دستبند سنگی در آقایان به گذشته ‌های دور باز می‌گردد. امروزه نیز اکسسوری و زیورآلات مختلفی برای آقایان طراحی و تولید شده که با توجه به گستردگی و تنوع زیاد آن، می‌توان برای هر سلیقه‌ای اکسسوری مناسب را پیدا کرد. همچنین توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب اکسسوری به فاکتور‌های لازم و مهم دقت کنید تا بتوانید یک انتخاب درست داشته باشید و جذاب‌تر در جامعه نمایان شوید. انتخاب درست یک اکسسوری می‌تواند به جذابیت شما اضافه کند و این امکان را فراهم می‌کند که به راحتی بتوانید اکسسوری را با انواع لباس‌ها ست کنید.

در ادامه خواهید خواند:

در میان تمام زیورآلات، آقایان بیش‌تر تمایل به استفاده از دستبند و انگشتر دارند اما سایر اکسسوری مناسب برای آقایان نیز دارای تنوع و گستردگی بسیار زیاد است. قبل از هرچیز شما باید توجه داشته باشید که از چه نوع فلزی در اکسسوری خود می‌خواهید استفاده کنید. انتخاب طلا می‌تواند یک انتخاب مطمئن باشد، گرچه برای زیورآلات کوچک بیشتر کاربرد دارد. نقره نیز یکی دیگر از فلزات مورد پسند برای آقایان است. پلاتین به علت داشتن کیفیت بالا و تنوع رنگ زیاد می‌تواند انتخاب دیگری باشد.

اهمیت استفاده از دستبند سنگی برای آقایان

جواهرات در حقیقت ارزش و شخصیت زیادی به افراد می‌دهد. اکسوری تنها مختص برای خانم‌ها نمی‌باشد و هر مردی می‌تواند از انواع زیورآلات و اکسسوری در استایل خود استفاده کند. در بیشتر مراسم‌ها از زیورآلات برای آقایان استفاده می‌شود. استفاده از گوشواره برای آقایان در برخی از فرهنگ‌ها وجود دارد اما در ایران از این اکسسوری برای آقایان معمولا کمتر استفاده می‌شود.

برای آقایان متناسب با سلیقه و روحیه آن‌ها نیز انواع متفاوتی از اکسسوری وجود دارد. همچنین این زیورآلات با تنوع در طرح، سبک، رنگ و جنس توانسته‌اند تا متناسب با هر سلیقه‌ای اکسسوری مورد نیاز را بسازند. انواع متفاوت اکسسوری می‌تواند برای زیبایی و جذابیت در استایل به کار رود. همچنین ممکن است برخی از زیورآلات مفهوم خاصی داشته باشند. توجه به سن و استایل نیز یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب اکسسوری می‌باشد که باید در نظر داشت. در نهایت می‌توانید متناسب با سلیقه خود هر انتخابی را داشته باشید اما همیشه به فاکتور‌های لازم توجه کنید تا بتوانید بسیار زیبا و جذاب در جامعه حاضر شوید. در بین زیورآلات مناسب برای آقایان حلقه و دستبند بیشتر از همه کاربرد دارد.

اکثر آقایان در طول زندگی برای مدتی از انگشتر استفاده کرده‌اند. انگشتر‌های مردانه در انواع جنس، رنگ و طرح در بازار وجود دارد. در نتیجه می‌توانید متناسب با سلیقه و سبک مورد علاقه خود از آن‌ها استفاده کنید و بسیار خوشتیپ‌تر از قبل در جامعه حاضر شوید.

بیشتر بدانید: دستبند چرم و طلای زنانه به همراه معرفی 10 مدل پرطرفدار

انواع مدل‌ دستبند مردانه

دستبند چرمی

یکی از جذاب‌ترین دستبند‌ها در میان آقایان، دستبند چرم می‌باشد که می‌توان به صورت روزانه و در اکثر محیط‌ها استفاده کرد. دستبند‌های چرمی معمولا دارای تنوع بالایی هستند که در انواع رنگ‌ها یا پلاک‌ها وجود دارند. همچنین دستبند چرمی می‌تواند تک لایه یا چند لایه باشد. این نوع دستبند مردانه برای استایل‌های اسپرت و امروزی بسیار کاربرد دارد.

دستبند فلزی

دستبند فلزی نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. در این نوع دستبند از زنجیر یا نوار فلز نازک کمک می‌گیرند. جنس فلز می‌تواند از طلا، نقره، پلاتین و استیل باشد. متناسب با جنس فلز مورد استفاده در آن، رنگ و ویژگی‌هایی مانند انعطاف‌پذیری تغییر می‌کند.

دستبند زنجیری

در صورتی که دستبند فلزی را دوست دارید اما مدل النگویی را پسند نمی‌کنید، می‌توانید از دستبند زنجیری کمک بگیرید. دستبند‌های زنجیری نیز دارای رنگ‌بندی و تنوع زیادی هستند. تنها در هنگام انتخاب به فاکتور‌هایی مانند رنگ، سایز، اندازه و ظرافت آن توجه داشته باشید. دستبند‌های زنجیردار برای استایل‌های رسمی و کلاسیک کاربرد زیادی دارند. از طرفی دیگر این نوع دستبند دارای استحکام زیادیبیت که می‌تواند برای مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرد.

دستبند سنگ و مهره

در عصر حاضر دستبند سنگ و مهره در میان آقایان طرفداران زیادی پیدا کرده است. حتی می‌توانید چند مدل دستبند در کنار هم استفاده کنید و آن را با هم ست کنید. تنها به این نکته توجه کنید که رنگ آن‌ها در یک گروه قرار داشته باشد و خیلی با یکدیگر در طیف رنگ‌ها فاصله نداشته باشند. ترکیب سنگ و فلز کنار هم نیز جلوه‌ای زیبا به دستبند می‌دهد.

دستبند بافتنی

دستبند‌های بافتنی نیز طرفدارن مختص به خود را دارد و معمولا افراد جوان بیشتر آن را پسند می‌کنند. این دستبند‌ها با جنس انواع نخ تهیه می‌شوند. گاهی نیز ممکن است که در ساخت آن از پلاک طلا نیز استفاده شود.

در هنگام انتخاب دستبند مردانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

اندازه و سایز دستبند

دستبند یکی از اکسسوری‌های پرطرفدار و متنوع برای آقایان می‌باشد. مهمترین فاکتوری که در هنگام انتخاب باید در نظر گرفت، اندازه و سایز دستبند است. دستبند نباید خیلی بزرگ یا کوچک باشد. در صورتی که جنس دستبند فلزی است باید سایز آن به گونه‌ای انتخاب شود که مانند ساعت مچی بر روی دست قرار بگیرد. اگر دستبند از نوع مهره‌دار و سنگی است، می‌توانید فضای بسیار کمی برای آن بگذارید.

مکان دستبند

دستبند‌ها معمولا بر روی مچ دستی بسته می‌شوند که غالب باشد. هر چند که به طور دقیق مکانی برای بستن دستبند وجود ندارد اما معمولا بر روی مچ دستی بسته می‌شود که مقابل ساعت قرار دارد.

رعایت تعادل

در صورتی که از چند دستبند به صورت همزمان استفاده می‌کنید، سعی کنید که تعادل را رعایت کنید. در این صورت ناهماهنگی در استایل آقایان به وجود نمی‌آید و بسیار شیک‌تر به نظر می‌رسند. همچنین سعی کنید که دستبندهای روشن را با لباس تیره و بالعکس استفاده کنید. خوب است بدانید که ترکیب دستبند مهره‌دار با چرم یا فلز بسیار زیبا و جذاب می‌شود.

انتخاب دستبند مناسب

توجه داشته باشید که دستبند شما بر ساعت غلبه نداشته باشد. همین‌طور به محیطی که قرار است از آن دستبند استفاده کنید نیز دقت و توجه داشته باشید. در این صورت می‌توانید در محیط‌های کاری و مهم علاوه بر لباس رسمی از یک دستبند ساده و شیک هم استفاده کنید. همچنین توجه داشته باشید که مدلی را انتخاب کنید تا ظاهر جذاب‌تر به شما بدهد. از طرفی دیگر به معنا و مفهوم دستبند نیز توجه داشته باشید.

معرفی 10 مدل پرطرفدار دستبند سنگی برای آقایان

لازم است بدانید که تمامی مدل های زیر از طلای 18 عیار هستند و ساخت آن به صورت فیوژن با آبکاری براق می‌باشد.

دیدن از محصولات دایاگلد: دسبند های مردانه سنگ و ریسمان

دستبند طلای سیلندری و سنگ اونیکس کد S210

این مدل به شکل سیلندر و با سنگ اونیکس درست شده که قطر سنگ اونیکس مورد استفاده در آن به 6 میلی‌متر می‌رسد.

دستبند طلای سیلندری و سنگ اونیکس کد S211

این مدل درست مانند S210 می‌باشد و تنها تفاوت در آن است که قطر سنگ اونیکس مورد استفاده در آن به 8 میلی‌متر می‌رسد.

دستبند طلا و سنگ چشم ببر و اونیکس کد S202

این مدل دارای سنگ چشم ببر زرشکی و اونیکس مات می‌باشد.

دستبند طلا و سنگ حدید سیلور و اونیکس کد S193

این دستبند با کمک سنگ حدید آبکاری سیلور و اونیکس ساخته شده است. قطر سنگ اونیکس براق آن 8 میلی‌متر است. از این کد ست آن نیز موجود است.

دستبند طلا و سنگ جاسپر و اونیکس مات کد S040

در این مدل پرطرفدار، سنگ جاسپر و اونیکس که هر دو به قطر 8 میلی‌متر می‌باشند، استفاده شده است. تنها تفاوت در این است که سنگ اونیکس استفاده شده در آن از نوع مات است.

دستبند طلا و سنگ اونیکس مات کد S051

این دستبند زیبا نیز دارای سنگ اونیکس مات با قطر 6 میلی‌متر است.

دستبند طلا و سنگ چشم ببر زرشکی کد S095

در این مدل دستبند از سنگ چشم ببر به رنگ زرشکی با قطر 8 میلی‌متر تراش دار استفاده شده است.

دستبند طلا و سنگ آبسیدین دانه برفی مات کد S089

این مدل متفاوت، دارای سنگ آبسیدین دانه برفی مات با قطر 8 میلی‌متر می‌باشد.

دستبند طلا و سنگ حدید سیلور و اونیکس کد S024

در این دستبند مردانه از سنگ حدید سیلور و اونیکس استفاده شده است. قطر هر دو سنگ یکسان بوده و به 8 میلی‌متر می‌رسد. همچنین سنگ اونیکس به کار رفته در آن از نوع مات می‌باشد.

دستبند طلا و سنگ جاسپر کد S156

دسبند طلا و سنگ مردانه مدل S156
نمایش محصول

در این دستبند زیبا و منحصر به فرد از سنگ زیبای جاسپر با قطر 8 میلی‌متر استفاده شده است.

امیدواریم مطالب فوق برای شما همراهان همیشگی کاربردی بوده باشد. ممنون می‌شویم نظرها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید.

تیم محتوای دایاگلد

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

پیام بگذارید

ایمیل شما نمایش داده نمی‌شود، * دارها الزامی هست

آخرین عناوین

نویسندگان برتر

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط