جذاب تر شوید، نحوه ست کردن دستبند طلا با یکدیگر

جذاب تر شوید، نحوه ست کردن دستبند طلا با یکدیگر

صنعت زیورآلات طی چند سال اخیر گسترش بیشتری پیدا کرده است و انواع مختلفی از مدل‌ها را شامل می‌شود. یکی از مدل‌هایی که بسیار پرطرفدار است و تاثیر زیادی در استایل دارد، دستبند طلا است. آیا در مورد نحوه ست کردن انواع دستبند طلا چیزی می‌دانید؟ پس همراه ما باشید.

در سال‌های اخیر به کارگیری چندین جواهر کنار یکدیگر در میان مردم بسیار رایج شده است. استفاده از اکسسوری و جواهرات متفاوت در کنار یکدیگر جذابیت خاصی دارد. یکی از متداول‌ترین زیورآلاتی که بسیار در کنار یکدیگر استفاده می‌شوند، دستبند طلا است. خوشبختانه صنعت زیورآلات هر ساله انواع متفاوتی از دستبندها را می‌سازد.

استفاده از چندین دستبند در کنار یکدیگر بسیار جذاب و شیک است اما باید توجه داشته باشید که این کار نیازمند رعایت ترفندها و اصول خاصی است تا بتواند جذابیت و زیبایی شما را چندین برابر کند. در این متن به شما کمک می‌کنیم تا ترفند ست کردن دستبند طلا با یکدیگر را به خوبی یاد بگیرید و در شرایط و موقعیت‌های متفاوت از آن استفاده کنید.

عناوینی که با هم در ادامه می‌خوانیم:

نحوه ست کردن دستبند طلا با یکدیگر

استفاده از ترکیب‌های ساده

یکی از متداول‌ترین روش‌های ست کردن دستبند طلا استفاده از ترکیب‌های ساده و ظریف است. برای این کار شما می‌توانید از 3 یا 4 دستبند ظریف که در چند ویژگی کوچک با یکدیگر اشتراک دارند، استفاده کنید. برای مثال از چند النگو که دارای عرض و رنگ‌های مختلف هستند، می‌توانید بهره ببرید.

استفاده از ترکیب‌های متنوع

در این حالت باید توجه داشته باشید که در هنگام ست کردن، خود را محدود نکنید. در حقیقت بهترین ست‌ها زمانی ایجاد می‌شوند که قوه تخیل بالایی داشته باشید. همچنین توجه کنید که استفاده از طلای سفید در کنار دستبند طلای زرد می‌تواند جلوه جذاب و خاصی به دستان شما بدهد. از طرفی دیگر می‌توانید دستبندهای مهره‌ای را با النگوهای ساده استفاده کنید.

بیشتر بدانید: ست طلا و معرفی 10 محصول پرطرفدار طلای زنانه

قوانین ست کردن چندین دستبند کنار یکدیگر

توجه به رنگ

یکی از مهم‌ترین قواعد در هنگام ست کردن، توجه به رنگ‌ها می‌باشد. استفاده درست از رنگ‌ها در کنار یکدیگر استایل شما را بسیار جذاب‌تر نمایش می‌دهد. توجه داشته باشید که در هنگام به کارگیری چندین دستبند از یک طیف رنگی خاص و متناسب استفاده نمایید. برای مثال ترکیبی از دستبندهای طلا با نگین و سنگ‌های آبی و فیروزه و بندهای سرمه‌ای می‌تواند ترکیب جذاب و خاصی به شمار بیاید. خوب است بدانید بهتر است که طیف رنگی دستبندهای شما متناسب با رنگ لباس باشد. به عنوان مثال لباس زرد را می‌توانید با انواع دستبندهای لیمویی و نارنجی استفاده کنید.

نحوه ست کردن دستبند طلا

توجه به لباس و استایل و تاثیر آن در ست کردن دستبند

یکی دیگر از قوانین مهم در هنگام به کارگیری چندین دستبند توجه به لباس و استایل است. به عنوان مثال زمانی که شما از لباس‌های اسپرت استفاده می‌کنید، سعی کنید که از دستبندهایی با بند چرمی و کنفی یا مدل‌های اسپرت بدون نگین استفاده کنید. از طرفی دیگر برای لباس‌های مجلسی و رسمی از دستبندهای ظریف و ساده در مدل‌های زنجیری و النگویی با نگین‌های متنوع استفاده کنید تا استایل شما بسیار جذاب شود.

توجه به سایر زیورآلات

همان‌طور که می‌دانید در دنیای مد و صنعت زیورآلات تنوع بسیاری از نظر رنگ، طرح و اندازه دارد. بهتر است برای به کارگیری چندین دستبند با یکدیگر تا حدودی به طرح و رنگ زیورآلات دیگر توجه کنید تا تفاوت زیادی در ارتباط بین آنها نباشد و ظاهر و تعادل شما را به هم نزند.

انتخاب یکی از دست‌ها برای دستبند طلا

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که در هر دو دست، دستبند استفاده کنند. در صورتی که قرار باشد شما چندین دستبند درشت را استفاده کنید ظاهری شلوغ به شما خواهد داد. بنابراین برای این کار یکی از دست‌ها را انتخاب کنید.

استفاده از دستبند طلای مهره‌ای

دستبندهای طلا مدل مهره‌ای نیز دارای قطعاتی مانند تسبیح هستند که از جنس طلا یا سایر سنگ‌های زینتی ساخته می‌شوند. این دستبندها به راحتی با رنگ لباس شما، ست می‌شوند و ظاهر شما را بسیار زیباتر می‌کنند.

انتخاب دستبند برجسته در میان دستبندها

در صورتی که شما چندین دستبند را با یکدیگر به صورت همزمان استفاده می‌کنید، یکی از آنها را به صورت برجسته در نظر بگیرید و سایر دستبندهای ظریف و ساده را در کنار آن استفاده کنید. این کار موجب می‌شود تا ظاهری زیبا و جذاب در دستان خود داشته باشید و قطعه اصلی و ویژه بسیار بیشتر دیده شود.

بیشتر بدانید: انتخاب طلا براساس رنگ پوست

استفاده از دستبند طلا زنجیری

سعی کنید از دستبندهایی با طلای زنجیری کمک بگیرید. این مدل از دستبندها در انواع ضخامت‌ها، طرح‌ها و رنگ‌ها وجود دارند. تنوع بالای این مدل از دستبندها بسیار گسترده است و به راحتی با انواع دیگر دستبند ست می‌شود.

انتخاب دستبند برجسته در میان دستبندها

در صورتی که شما چندین دستبند را با یکدیگر به صورت همزمان استفاده کنید یکی از آنها را به صورت برجسته در نظر بگیرید و سایر دستبندهای ظریف و ساده را در کنار آن استفاده کنید. این کار موجب می‌شود تا ظاهری زیبا و جذاب در دستان خود داشته باشید و قطعه اصلی و ویژه بسیار بیشتر دیده شود.

توجه به موقعیت و مکان

توجه داشته باشید که متناسب با موقعیت و مکان مورد نظر، دستبند را انتخاب کنید. رعایت این نکته بسیار ضروری است و موجب می‌شود تا در آن فضا غیر عادی به نظر نرسید.

چه تعداد دستبند طلا را در کنار یکدیگر قرار دهیم؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که استفاده از چندین دستبند تا اندازه‌ای که دستان شما را خسته نکند، مانعی ندارد. به طور معمول تعداد آنها به زیر ۱۰ تا می‌رسد. به طور کلی زمانی که از چندین دستبند در کنار یکدیگر استفاده می‌کنید سعی کنید یک لباس تک رنگ بپوشید. از طرفی دیگر مراسم و موقعیت را در نظر بگیرید. چنانچه در محل کار از چندین دستبند استفاده می‌کنید باید توجه داشته باشید که صدای دستبندهای شما زیاد نباشد و مانع کار کردن شما نشود. به طور کلی ظاهر شما در آن موقعیت تناسب و همخوانی داشته باشد.

امیدواریم مطالب فوق برای شما همراهان عزیز مفید بوده باشد. ممنون می‌شویم نظرها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید.

تیم مجتوای دایاگلد

پیام بگذارید

ایمیل شما نمایش داده نمی‌شود، * دارها الزامی هست

آخرین عناوین

نویسندگان برتر